Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 11:11Åandra sidan har jag kompisar som krupit hem längs spårvagnspåren dagen innan återhämningen... Kanske mer krypa spårvagn...
Åandra sidan har jag kompisar som krupit hem längs spårvagnspåren dagen innan återhämningen... Kanske mer krypa spårvagn...
Quote from Sissel Svanøe on 4 January 2008, 11:48Då var man anmäld då. Hamnen i Kiel ska vara vacker vid den tiden på året. Och får man dessutom gratis rödvin på hemresan blir de söndersprungna blodplättarna glada!
Då var man anmäld då. Hamnen i Kiel ska vara vacker vid den tiden på året. Och får man dessutom gratis rödvin på hemresan blir de söndersprungna blodplättarna glada!
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 14:18Fullt på båten!
Boka inte loppet innan ni kollat med plats på färjan!
(Är det loppet, tysk prostitutionslagstiftning eller billig sprit som drar?(#))
Fullt på båten!
Boka inte loppet innan ni kollat med plats på färjan!
(Är det loppet, tysk prostitutionslagstiftning eller billig sprit som drar?(#))
Quote from Sissel Svanøe on 18 January 2008, 14:25Fick du plats på båten innan den fyllnade till, Anders? I värsta fall får vi väl ställa in en barnsäng i vår hytt och hävda att du är en del i familjen 🙂
Fick du plats på båten innan den fyllnade till, Anders? I värsta fall får vi väl ställa in en barnsäng i vår hytt och hävda att du är en del i familjen 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 14:32Ja, jag fick plats. Delar med Dagi tror jag, men om det skulle uppstå problem kan vi kanske kan gå som era barn...ni är ju tonårsföräldrar och vi är ju väldigt ungdomliga av oss.:D
Ja, jag fick plats. Delar med Dagi tror jag, men om det skulle uppstå problem kan vi kanske kan gå som era barn...ni är ju tonårsföräldrar och vi är ju väldigt ungdomliga av oss.:D
Quote from Sissel Svanøe on 18 January 2008, 14:45Styvtonårsförälder, om jag får be. 😉
Styvtonårsförälder, om jag får be. 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 14:49Skojade bara (L)
Skojade bara (L)
Quote from Sissel Svanøe on 18 January 2008, 14:51Vet jag väl. Hade det varit mina egna barn hade de minsann varit myyyyycket bättre pli på dem! 😀
Vet jag väl. Hade det varit mina egna barn hade de minsann varit myyyyycket bättre pli på dem! 😀
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 15:28Jasså... 🙂
Jasså... 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 18 January 2008, 15:33Dubbelpost
Dubbelpost