Quote from Sissel Svanøe on 18 January 2008, 15:33Oj. Säger som Anders: Skojade bara (L) ... Tror vi avslutar stickspåret här och låter kommande inlägg handla om Kiel marathon 😉
Oj. Säger som Anders: Skojade bara (L) ... Tror vi avslutar stickspåret här och låter kommande inlägg handla om Kiel marathon 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 14:47Efter mycket funderande bestämde jag mig för att köra på detta, och då är det fullbokat.
Har ringt och tjatat på resebolaget som i sin tur ringt och tjatat på stena utan resultat. Färjan är fullbokad på vägen hem, tydligen ett stort gäng holländare som sk
Efter mycket funderande bestämde jag mig för att köra på detta, och då är det fullbokat.
Har ringt och tjatat på resebolaget som i sin tur ringt och tjatat på stena utan resultat. Färjan är fullbokad på vägen hem, tydligen ett stort gäng holländare som sk
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 15:48Äh va trist Sven, men står du på någon reservliste eller liknande?
Äh va trist Sven, men står du på någon reservliste eller liknande?
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:54Icke!
Holländare är aldrig trista! 😉
Icke!
Holländare är aldrig trista! 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 08:53JA, vi står kvar på arrangörens reservlista och han har lovat att kolla med jämna mellanrum om det kommit in något återbud.
JA, vi står kvar på arrangörens reservlista och han har lovat att kolla med jämna mellanrum om det kommit in något återbud.
Quote from Sissel Svanøe on 11 February 2008, 16:15Oiiii! Nu är det ju bara två veckor kvar! Hur kunde tiden gå så fort helt plötsligt?
Oiiii! Nu är det ju bara två veckor kvar! Hur kunde tiden gå så fort helt plötsligt?
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 11:51Och det skall blåsa storm på fredag och lördag 🙁
Hoppas prognosen ändras...Men i Kiel är det givetvis vindstilla och vår i luften 🙂
Och det skall blåsa storm på fredag och lördag 🙁
Hoppas prognosen ändras...
Men i Kiel är det givetvis vindstilla och vår i luften 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 12:49Det skulle väl vara den enda trösten för en som missade plats på båten....
Det skulle väl vara den enda trösten för en som missade plats på båten....
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 13:42robinsson cruse??
robinsson cruse??
Quote from Sissel Svanøe on 18 February 2008, 13:46😀
😀