Quote from Guest on 16 September 2008, 19:40http://www.kiel-marathon.de/PowerSchnecken/index2.php
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 19:50Så du räknar med plats på båten i år? 🙂
Så du räknar med plats på båten i år? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:02Vi får väl slänga av de holländare som bokar upp hemresan. 😉
Vi får väl slänga av de holländare som bokar upp hemresan. 😉
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 14:14Är nu anmäld till både resa och lopp.
200 sek rabatt på resa är bara några dagar kvar på (28/12) och loppet höjs efter 31/12.
Sammanlagt handlar det om knappt 1800 bagare för fre-sö, loppet, färja tor, med välkomstdrink, två frukostar och en all inklus
Är nu anmäld till både resa och lopp.
200 sek rabatt på resa är bara några dagar kvar på (28/12) och loppet höjs efter 31/12.
Sammanlagt handlar det om knappt 1800 bagare för fre-sö, loppet, färja tor, med välkomstdrink, två frukostar och en all inklus
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 21:02Resan bokad. Loppanmälan inom kort.
Resan bokad. Loppanmälan inom kort.
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 20:08Kuligaste typ återkommande utlandsresan/marathonloppet.
Har nu varit där å kutat tio marathonlopp å ett halb-marathon å det blir bara roligare å roligare....Väntar nu bra på att en löparkompis oxo skall bestämma sig typ så att vi blir två i bilen.
SKY he
Kuligaste typ återkommande utlandsresan/marathonloppet.
Har nu varit där å kutat tio marathonlopp å ett halb-marathon å det blir bara roligare å roligare....Väntar nu bra på att en löparkompis oxo skall bestämma sig typ så att vi blir två i bilen.
SKY he
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 17:50Nu var båtresan bokad, nu skall man bara komma till skott att boka loppet med. Halva maratonet blir det för min del.
Nu var båtresan bokad, nu skall man bara komma till skott att boka loppet med. Halva maratonet blir det för min del.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 16:15Så.
Då är resan och loppet bokat.
Nu ska jag träna.
Så.
Då är resan och loppet bokat.
Nu ska jag träna.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 19:24Nu är jag anmäld och klar att åka. Kielbåten nästa...
Nu är jag anmäld och klar att åka. Kielbåten nästa...
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 21:22@Sven
Bra! 🙂
@Sven
Bra! 🙂