Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:56Väder II
Ca 5 plusgrader.
Vind, ökande till ca 7m/s. Sydvästlig
Mulet. Regn?
Väder II
Ca 5 plusgrader.
Vind, ökande till ca 7m/s. Sydvästlig
Mulet. Regn?
Quote from Sissel Svanøe on 17 February 2009, 10:02Trenden är att det blir varmare och blåsigare? En ny El Niño på ingång?
Trenden är att det blir varmare och blåsigare? En ny El Niño på ingång?
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 11:12Enligt norska YR.no som brukar träffa rätt bra i sina prognoser.
Lämnar följande prognos för lördagen i Kiel....Regn. Laber bris, 5,6 m/s fra sørvest. 7 mm nedbør i døgnet.
Sådär munter, jag vill absolut inte ha regn.
Enligt norska YR.no som brukar träffa rätt bra i sina prognoser.
Lämnar följande prognos för lördagen i Kiel....
Regn. Laber bris, 5,6 m/s fra sørvest. 7 mm nedbør i døgnet.
Sådär munter, jag vill absolut inte ha regn.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 11:26Nu markerar jag tråden som ointressant. ("Sa räven om rönnbären"?!);)//Kjell.
Nu markerar jag tråden som ointressant. ("Sa räven om rönnbären"?!);)//Kjell.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 14:20Väder III
Nu börjar det likna något...:D:D:D
Temp 2-5 plusgrader
Vinden 2-5 m/s. (t+)
Vindriktning SV-V (t+)
Molningt, kanske först regn på eftermiddagen (t+)
Väder III
Nu börjar det likna något...:D:D:D
Temp 2-5 plusgrader
Vinden 2-5 m/s. (t+)
Vindriktning SV-V (t+)
Molningt, kanske först regn på eftermiddagen (t+)
Quote from Sissel Svanøe on 18 February 2009, 14:41Då är det bara att se till att man är i mål innan eftermiddagen börjar...
Då är det bara att se till att man är i mål innan eftermiddagen börjar...
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 14:57Eftersom det är all-inclusive kommer efter-middagen börja första när de slänger ut mig 😀
Eftersom det är all-inclusive kommer efter-middagen börja första när de slänger ut mig 😀
Quote from Sissel Svanøe on 18 February 2009, 15:28Hörru Anders. Du har inte tid att sitta och hinka rödtjut från vinautomaterna efter att borden är avdukade. Du ska ju bjuda på skumpa till melodifestivalen!
Hörru Anders. Du har inte tid att sitta och hinka rödtjut från vinautomaterna efter att borden är avdukade. Du ska ju bjuda på skumpa till melodifestivalen!
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 21:41Jag är inte den som bryter 1000-åriga traditioner.
Jag är inte den som bryter 1000-åriga traditioner.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 22:38Hörde just på väderrapporten att det skulle bli storm å typ orkan på skageratt å kattegatt....så ni kan nog hälsa hem med era smörgåsbordsdrinkar...hehehe...Skitaglad icke -resenär//Kjell...
P.S Dagen efter så brukar det ju rulla så där roligt i huvudet n
Hörde just på väderrapporten att det skulle bli storm å typ orkan på skageratt å kattegatt....så ni kan nog hälsa hem med era smörgåsbordsdrinkar...hehehe...Skitaglad icke -resenär//Kjell...
P.S Dagen efter så brukar det ju rulla så där roligt i huvudet n