Quote from Sissel Svanøe on 19 February 2009, 23:37Gulledej Kjelle!
Men det går fler båtar, och det kommer fler maror. Någon av dem kommer nog du att vara med på 🙂
Gulledej Kjelle!
Men det går fler båtar, och det kommer fler maror. Någon av dem kommer nog du att vara med på 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 23:45Skutan ska bordas senast 18.30. Och sedan gäller Anders upplägg. Det funkade ju perfekt förra året!
Skutan ska bordas senast 18.30. Och sedan gäller Anders upplägg. Det funkade ju perfekt förra året!
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 14:13Väder V (Räknade jag rätt nu?)
Flera källor (bla yr.no, dmi.dk och smihi.se)
Ca 3 plusgrader
Sydväst mot väst ca 3 m/s
Molning och troligt uppehåll.
---Ikväll skall det enligt SMHI vara 0 m/s. Lite skillnad mot förra årets 38 m/s. Kanske kan Maria få
Väder V (Räknade jag rätt nu?)
Flera källor (bla yr.no, dmi.dk och smihi.se)
Ca 3 plusgrader
Sydväst mot väst ca 3 m/s
Molning och troligt uppehåll.
---
Ikväll skall det enligt SMHI vara 0 m/s. Lite skillnad mot förra årets 38 m/s. Kanske kan Maria få
Quote from Sissel Svanøe on 20 February 2009, 14:17Svepte just, för första gången på evigheter, en Vitargo som troligtvis gör mer nytta för huvudet än för kroppen.
Svepte just, för första gången på evigheter, en Vitargo som troligtvis gör mer nytta för huvudet än för kroppen.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 14:20Right!
Dags att packa.
Och bedöva mina känsliga tävlingsnerver.
Och lägga upp taktiken.
Första kilometern på 3.25.
Resten på vilja.Let´s go!
Right!
Dags att packa.
Och bedöva mina känsliga tävlingsnerver.
Och lägga upp taktiken.
Första kilometern på 3.25.
Resten på vilja.
Let´s go!
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 16:42Lycka till!!
Lycka till!!
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 17:58Ehhhhh.....Tja (LIte motstridigt..?!) Lycka till å så vet jag att det blir en kanonresa å ett kanon-marathon oxså....Enda som kanske fattas ...ja det är väl jag då på startlinjen. Nästa år så åker jag själv...banne mig.:-)//Kjell. (Tio Kiel-marathon samt
Ehhhhh.....Tja (LIte motstridigt..?!) Lycka till å så vet jag att det blir en kanonresa å ett kanon-marathon oxså....Enda som kanske fattas ...ja det är väl jag då på startlinjen. Nästa år så åker jag själv...banne mig.:-)//Kjell. (Tio Kiel-marathon samt
Quote from Sissel Svanøe on 22 February 2009, 11:22Överfarten var lugn och stillsam utan sjögång och maten och drycken var god. I Kiel var vädret kyligt och betongkajen var hårdare än förra året.
Efter 25 fick jag ont och bestämde mig för att lägga av innan jag sprang sönder mig alldeles. Lufsade vidare t
Överfarten var lugn och stillsam utan sjögång och maten och drycken var god. I Kiel var vädret kyligt och betongkajen var hårdare än förra året.
Efter 25 fick jag ont och bestämde mig för att lägga av innan jag sprang sönder mig alldeles. Lufsade vidare t
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 15:00Hej och hå!
Vi var där också och det kan ni läsa om på följande:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156
Massor av bilder och det finns mer som kommer (film).
Nästa tävling är Skövde 6-h och jag hoppas se er då.
Ha det gött
Feve
Hej och hå!
Vi var där också och det kan ni läsa om på följande:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156
Massor av bilder och det finns mer som kommer (film).
Nästa tävling är Skövde 6-h och jag hoppas se er då.
Ha det gött
Feve
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 18:56Jag betvivlar inte att du sprang, men vad är detta för reklam för då? (t-)
Jag betvivlar inte att du sprang, men vad är detta för reklam för då? (t-)