Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarKiel maraton
You need to log in to create posts and topics.

Hörde just på skitpratsrapporten att Kjell Åström utsetts till årets skitsnackare. Grattis.

Väder IV (Edit: Tack Aadu!)

0-5 grader troligt stigande från 2-3 grader upp till 5 under loppet.

Vind, sydvästlig (men många bud om vindriktningen), upp till 7m/s, men troligtvis bara upp till 5 m/s

Molnigt, kanske uppehåll fram till eftermiddagen.

--

Väder III igen? 😉

Nä, jag önskar alla er som ska springa på lördag ett stort lycka till!

(t+)

Tack Hans..!..Äntligen en fin utmärkelse...?! Ja när jag kommer att titta tillbaka på mitt liv som skitsnackare så kommer jag nog att ändå hålla fram denna som den kanske mest betydelsefulla utmärkelsen. Nu senast så hörde jag att man evn måste ändra lopp

Kjell! Jag tror du får felanmäla för om man markerar som ointressant skall diskussionen inte dyka upp igen på detta sättet 😉

Eller så får du helt enkelt åka med 😀

Okidoki....är det någon som har plats.....??!!?//Kjell

Jag börjar få kalla fötter Kjell... men det beror mest på att jag som avslutning på laddningen nyss var ute och åkte pulka med lillkillen... 😉
Fast ärligt talat har mina förberedelser inte varit optimala, så det är inte frågan om ifall utan hur plågsam d

Det kommer gå hur bra som helst Christian!

Hållpunkter och viktiga händelser:

Välkomstdrink (H)
Pastamiddag med ett par kalla.:-)
Stoor frukostbuffé
(Lite spring på kajen)
Göra Kiel (dvs leta upp stället som gör egen öl och du dricker direkt ur tunna)

Säger du det så är det väl så, Anders!
Viktiga hållpunkter. Dock saknar jag en: när går båten imorgon fredag??? Och när bör man borda skutan?

Ähhhhh....Christian å ni andra. Hajar ni inte min fabel??? Det kommer naturligtvis att bli en kanonupplevelse för er alla å det är oxså en av världens mest lättsprungna banor. Visst kan vi tala om vindkänslighet då den ju går utmed hamnpromenaden...men mo