Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 23:32Jaha...nu har jag blivit blåst på resan då båda mina tilltänkta resekamrater sagt upp sig pga skada. Å jag som skulle presentera Månkarbo Marathons inbjudan för 2009 å allt.
Är det någon som skall åka ner till Göteborg från norr eller Uppland och har plat
Jaha...nu har jag blivit blåst på resan då båda mina tilltänkta resekamrater sagt upp sig pga skada. Å jag som skulle presentera Månkarbo Marathons inbjudan för 2009 å allt.
Är det någon som skall åka ner till Göteborg från norr eller Uppland och har plat
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 21:08Hello!
Frugan och jag skall dit (med familj).
Dock söker vi barnvakt (Iriz gillar inte att glida mer än 2 h):-(
Men det blir la att försöka springa så gott det går.
Följ våra resa dit och många andra tävlingar på:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/ind
Hello!
Frugan och jag skall dit (med familj).
Dock söker vi barnvakt (Iriz gillar inte att glida mer än 2 h):-(
Men det blir la att försöka springa så gott det går.
Följ våra resa dit och många andra tävlingar på:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/ind
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 12:54Imorgon ynka 2 veckor till avresa. Hoppas att det kan vara lite lungnare vindar på Västerhavet denna gång. Hur går med träningen? Själv bygger jag upp mig efter influensa.
Imorgon ynka 2 veckor till avresa. Hoppas att det kan vara lite lungnare vindar på Västerhavet denna gång. Hur går med träningen? Själv bygger jag upp mig efter influensa.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 14:33Träning rullar på enligt (obefintlig) plan.
Har plockat fram Vegamössan och hoppas på friska vindar och fri sikt mot horisonten.
Träning rullar på enligt (obefintlig) plan.
Har plockat fram Vegamössan och hoppas på friska vindar och fri sikt mot horisonten.
Quote from Sissel Svanøe on 5 February 2009, 15:29Jotack, träningen flyter på men på långpasset i söndags insåg jag vådan av att stanna och prata med folk när det är för kallt så jag har bestämt mig för att inte stanna och prata med funktionärerna på kajen i Kiel förrän jag sprungit klart. Förresten prat
Jotack, träningen flyter på men på långpasset i söndags insåg jag vådan av att stanna och prata med folk när det är för kallt så jag har bestämt mig för att inte stanna och prata med funktionärerna på kajen i Kiel förrän jag sprungit klart. Förresten prat
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 15:42Havsluften får gärna vara lite mindre turbulent i år.
Springer på, har fått ihop en hel del kilometer. Men kanske inte så sturkturerat. Nåja, i Kiel kan man ju springa för att det är kul! Kajlöpningen i Kiel är bra så här års.
Havsluften får gärna vara lite mindre turbulent i år.
Springer på, har fått ihop en hel del kilometer. Men kanske inte så sturkturerat. Nåja, i Kiel kan man ju springa för att det är kul! Kajlöpningen i Kiel är bra så här års.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 20:09Avundsjuk så in i helvete,,,,,kört elva lopp där nere...men så vill ingen åka med av mina polare samt andra som jag flaggat för...trots bensin+lunch+hytt med bara två/tre......Sorry ingen Kjell i år//:
Avundsjuk så in i helvete,,,,,kört elva lopp där nere...men så vill ingen åka med av mina polare samt andra som jag flaggat för...trots bensin+lunch+hytt med bara två/tre......Sorry ingen Kjell i år//:
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 11:24Väder. Kollat tre vädersajter och drar följande slutsatser:
0-2 grader
Ökande sydlig vind från 3-7 m/s.
Lätt nederbörd i form av snö/regn.
Väder. Kollat tre vädersajter och drar följande slutsatser:
0-2 grader
Ökande sydlig vind från 3-7 m/s.
Lätt nederbörd i form av snö/regn.
Quote from Sissel Svanøe on 16 February 2009, 11:26Kolla igen är du snäll. Nederbörd ingår inte i min plan.
Kolla igen är du snäll. Nederbörd ingår inte i min plan.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 13:04Men vi bestämde ju 12 grader varmt, vindstilla och solsken. Vad har hänt?
Men vi bestämde ju 12 grader varmt, vindstilla och solsken. Vad har hänt?