Quote from Guest on 13 June 2009, 08:47Skulle vara skoj att höra lite åsikter om just killar i tigthts!? Själv så tycker jag det e det bästa man kan ha när man springer, det och ett tight linné!! =)
Skulle vara skoj att höra lite åsikter om just killar i tigthts!? Själv så tycker jag det e det bästa man kan ha när man springer, det och ett tight linné!! =)
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 08:57inte snyggt men lika praktiskt som för oss tjejer, I suppose. och vi klär ju inte heller i det (inte jag i alla fall).
inte snyggt men lika praktiskt som för oss tjejer, I suppose. och vi klär ju inte heller i det (inte jag i alla fall).
Quote from Linnea Persson on 13 June 2009, 09:01Det är ju ytterst få (om nån) som är snygga i tights, men det är ju helt klart bästa plagget när man springer!
Det är ju ytterst få (om nån) som är snygga i tights, men det är ju helt klart bästa plagget när man springer!
Quote from Catharina Brattlin on 13 June 2009, 09:11Jag har sett jättemånga som är snygga i tights, både killar och tjejer, på de lopp jag har kutat. Tror att det nog handlar om vilken modell man använder. Vissa "sitter" bättre än andra?
Jag har sett jättemånga som är snygga i tights, både killar och tjejer, på de lopp jag har kutat. Tror att det nog handlar om vilken modell man använder. Vissa "sitter" bättre än andra?
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 09:20Vältränad rumpa och ben är väl snyggt i vad som helst. Otränade dito spelar inte så stor roll vad man bekläder i.
Men om vi kan undvika ngt så slipper jag gärna se folk som stoppar ner väldigt mkt i "rumpfickan" på sina tajts. Det ser verkligen inte bra u
Vältränad rumpa och ben är väl snyggt i vad som helst. Otränade dito spelar inte så stor roll vad man bekläder i.
Men om vi kan undvika ngt så slipper jag gärna se folk som stoppar ner väldigt mkt i "rumpfickan" på sina tajts. Det ser verkligen inte bra u
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 09:23Att se folk&fä i tights på köpcentrum är hemtrevligt.
Att se folk&fä i tights på köpcentrum är hemtrevligt.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 09:48Jag är banne mig snygg i allt inklusive tights. så det så! 🙂
Jag är banne mig snygg i allt inklusive tights. så det så! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 09:51I USA pratar man mycket om muffin top och det är väl lite av nackdelen med tights. På vissa.
BILD:www.demotivateus.com/posters/muffin-top-taking-things-to-a-whole-new-level-demotivational-poster.jpg
I USA pratar man mycket om muffin top och det är väl lite av nackdelen med tights. På vissa.
BILD:www.demotivateus.com/posters/muffin-top-taking-things-to-a-whole-new-level-demotivational-poster.jpg
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 09:57Normalviktig i Burger ass country.
Normalviktig i Burger ass country.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 10:42Killar i tights....mums :D. Äsch för mig spelar det ingen roll vad man har på sig då man tränar. Huvudsaken är att kläderna är sköna och funktionsdugliga.
Men visst, jag kan känna mig lite dum i tights för egen del för någon minut. Men sen kommer mitt vu
Killar i tights....mums :D. Äsch för mig spelar det ingen roll vad man har på sig då man tränar. Huvudsaken är att kläderna är sköna och funktionsdugliga.
Men visst, jag kan känna mig lite dum i tights för egen del för någon minut. Men sen kommer mitt vu