Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKillar i tights
You need to log in to create posts and topics.

Killar i tights.....man vänjer sig och sedan förstår man plötsligt inte hur man kan tänka sig att springa i annat.
Jag la märke till det när jag skulle dra med min 16-årong ut i skogen m F&S - han trodde inte att jag var klok när jag erbjöd honom ett par

Vänta bara tills tightsen blir husvagnsmode som andra träningskläder blivit. Eller det kanske de redan blivit? Jag rör dem inte i alla fall.

Ja mina löparkläder använder jag oftare i andra sammanhang än just löpning. Jag campar inte men seglar däremot och då är de suveranä. Allra bäst gillar jag den tunna vindtäta craft-jackan som är perfekt på fjärden när det är riktigt varm men en kylande vi

Ett par heta ben klär i det mesta!

Ja, när det blir husvagnsmode är det dax att gå vidare.

Kommer aldrig att ersätta träningsoverallen. Var så säkra.

BILD:http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archive/00120/semseter384_120387a.jpg

Hoppas att det dröjer, jag har bara tights 🙂

Ja när det regnar har jag allvarligt funderat på att ta mina långa crafttajts till kort kjol ... istf för nästan likadana i bomull/bomullsblandning och tunnare som säljs i andra affärer för att bäras under kjolar och klänningar etc. 😉

Jag tycker det är skitsnyggt, om killen är i någorlunda form iaf. Och om det inte är nån cykelblöja på dem. Löparkläder är snyggt. Löparkillar ska det va!

Allie: (t+)

Så väl talat att det inte finns mer att tillägga 🙂