Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 11:00Killar i tights.....man vänjer sig och sedan förstår man plötsligt inte hur man kan tänka sig att springa i annat.
Jag la märke till det när jag skulle dra med min 16-årong ut i skogen m F&S - han trodde inte att jag var klok när jag erbjöd honom ett par
Killar i tights.....man vänjer sig och sedan förstår man plötsligt inte hur man kan tänka sig att springa i annat.
Jag la märke till det när jag skulle dra med min 16-årong ut i skogen m F&S - han trodde inte att jag var klok när jag erbjöd honom ett par
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 11:06Vänta bara tills tightsen blir husvagnsmode som andra träningskläder blivit. Eller det kanske de redan blivit? Jag rör dem inte i alla fall.
Vänta bara tills tightsen blir husvagnsmode som andra träningskläder blivit. Eller det kanske de redan blivit? Jag rör dem inte i alla fall.
Quote from Jan Lundquist on 13 June 2009, 11:40Ja mina löparkläder använder jag oftare i andra sammanhang än just löpning. Jag campar inte men seglar däremot och då är de suveranä. Allra bäst gillar jag den tunna vindtäta craft-jackan som är perfekt på fjärden när det är riktigt varm men en kylande vi
Ja mina löparkläder använder jag oftare i andra sammanhang än just löpning. Jag campar inte men seglar däremot och då är de suveranä. Allra bäst gillar jag den tunna vindtäta craft-jackan som är perfekt på fjärden när det är riktigt varm men en kylande vi
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 11:42Ett par heta ben klär i det mesta!
Ett par heta ben klär i det mesta!
Quote from Fredric Lagerström on 13 June 2009, 12:14Ja, när det blir husvagnsmode är det dax att gå vidare.
Ja, när det blir husvagnsmode är det dax att gå vidare.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 12:16Kommer aldrig att ersätta träningsoverallen. Var så säkra.
BILD:http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archive/00120/semseter384_120387a.jpg
Kommer aldrig att ersätta träningsoverallen. Var så säkra.
BILD:http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archive/00120/semseter384_120387a.jpg
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 12:18Hoppas att det dröjer, jag har bara tights 🙂
Hoppas att det dröjer, jag har bara tights 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 12:24Ja när det regnar har jag allvarligt funderat på att ta mina långa crafttajts till kort kjol ... istf för nästan likadana i bomull/bomullsblandning och tunnare som säljs i andra affärer för att bäras under kjolar och klänningar etc. 😉
Ja när det regnar har jag allvarligt funderat på att ta mina långa crafttajts till kort kjol ... istf för nästan likadana i bomull/bomullsblandning och tunnare som säljs i andra affärer för att bäras under kjolar och klänningar etc. 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 12:42Jag tycker det är skitsnyggt, om killen är i någorlunda form iaf. Och om det inte är nån cykelblöja på dem. Löparkläder är snyggt. Löparkillar ska det va!
Jag tycker det är skitsnyggt, om killen är i någorlunda form iaf. Och om det inte är nån cykelblöja på dem. Löparkläder är snyggt. Löparkillar ska det va!
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 12:43Allie: (t+)
Så väl talat att det inte finns mer att tillägga 🙂
Allie: (t+)
Så väl talat att det inte finns mer att tillägga 🙂