Quote from Guest on 2 May 2010, 17:34Hej, någon som har praktisk erfarenhet av denna tejp? Dras med problem så att jag funderar på att testa denna tejp nu.
mvh
Roger
Mer info om vad det är här http://www.youtube.com/watch?v=1yJVQuuRRKA
Hej, någon som har praktisk erfarenhet av denna tejp? Dras med problem så att jag funderar på att testa denna tejp nu.
mvh
Roger
Mer info om vad det är här http://www.youtube.com/watch?v=1yJVQuuRRKA
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 17:44Blev tejpad hos massageterapeut i höstas, men tyckte inte att den gjorde varken till eller ifrån på mina besvär. Tror dock att det är olika effektivt på olika besvär.
Blev tejpad hos massageterapeut i höstas, men tyckte inte att den gjorde varken till eller ifrån på mina besvär. Tror dock att det är olika effektivt på olika besvär.
Quote from Jonny Persson on 2 May 2010, 17:47Hade hört att den skulle sitta kvar väldigt bra och räknade snabbt ut att det borde bli billigare än vanlig sporttejp om den satt så bra. Efter att ha testat en rulle så är omdömet att den sitter inte kvar direkt bättre än vanlig sporttejp. Enda fördelen
Hade hört att den skulle sitta kvar väldigt bra och räknade snabbt ut att det borde bli billigare än vanlig sporttejp om den satt så bra. Efter att ha testat en rulle så är omdömet att den sitter inte kvar direkt bättre än vanlig sporttejp. Enda fördelen
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 18:42Får man fråga vad det är för något? 🙂
Får man fråga vad det är för något? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:27Har ni provat utan positivt resultat så var säkert färgen allt för diskret. Den rosa tejpen fungerar! 😉
Har ni provat utan positivt resultat så var säkert färgen allt för diskret. Den rosa tejpen fungerar! 😉
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2010, 20:46Malin: Det är sockerpiller utmanglade till långsmala plastbitar som man har gummerat på ena sidan och rullat ihop...
...tror jag...
Malin: Det är sockerpiller utmanglade till långsmala plastbitar som man har gummerat på ena sidan och rullat ihop...
...tror jag...
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:59Markus: Jasså, är det SÅ det är! Klarblå är för diskret alltså.... 😉
Men om vi är lite seriösa med det här med färgerna; ÄR det någon skillnad i (tänkt) funktion mellan de olika färgerna?
Markus: Jasså, är det SÅ det är! Klarblå är för diskret alltså.... 😉
Men om vi är lite seriösa med det här med färgerna; ÄR det någon skillnad i (tänkt) funktion mellan de olika färgerna?
Quote from Jonny Persson on 2 May 2010, 21:00Ingen skillnad mellan färgerna.
Ingen skillnad mellan färgerna.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 23:00Va? Sockerpiller? Skämtar du med mig nu Christer? 😀
Det här låter helt fantastiskt?!
Va? Sockerpiller? Skämtar du med mig nu Christer? 😀
Det här låter helt fantastiskt?!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:29Ni är roliga :)....värt att prova då det inte kostar så mkt, lovar att återkomma med min egen analys...
Nästa fråga, kompressionsstrumpor? Vad säger ni om dessa då?
Ni är roliga :)....värt att prova då det inte kostar så mkt, lovar att återkomma med min egen analys...
Nästa fråga, kompressionsstrumpor? Vad säger ni om dessa då?