Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:53Jag har fått denna tejpning på mina hälsenor och har haft det i ca 2 veckor.
Det är alltså ingen "stödtejpning" utan det är nått mönster i tejpen som ska göra så att blodcirkulationen ökar i det tejpade området.
Jag är ju tveksam till om det fungerar me
Jag har fått denna tejpning på mina hälsenor och har haft det i ca 2 veckor.
Det är alltså ingen "stödtejpning" utan det är nått mönster i tejpen som ska göra så att blodcirkulationen ökar i det tejpade området.
Jag är ju tveksam till om det fungerar me
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:32"Nästa fråga, kompressionsstrumpor? Vad säger ni om dessa då?"
Mindre trött /ont i benen när jag använt dem! Men jag använder de "omvänt"; har på mig dem när jag leder gympapassen på jobb så att jag ska ha ork kvar att springa när jag kommer hem! 😉
"Nästa fråga, kompressionsstrumpor? Vad säger ni om dessa då?"
Mindre trött /ont i benen när jag använt dem! Men jag använder de "omvänt"; har på mig dem när jag leder gympapassen på jobb så att jag ska ha ork kvar att springa när jag kommer hem! 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 22:24Kompressionsstrumpor verkar ju bra. Såg på Internet att han som sprang sitt första millopp i lördags på 26.59 hade sådana.
Första icke-afrikan under 27 min.
Kompressionsstrumpor verkar ju bra. Såg på Internet att han som sprang sitt första millopp i lördags på 26.59 hade sådana.
Första icke-afrikan under 27 min.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 08:08Ok, lika bra att prova de med...tack!
Ok, lika bra att prova de med...tack!