Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:15Jag tror också på Johans teori tyvärr... kemikalier är läskigt (t-)
Jag tror också på Johans teori tyvärr... kemikalier är läskigt (t-)
Quote from Catharina Brattlin on 29 October 2009, 09:20Behandlar de bara ENA skon med kemikalier?!
För, problemet var ju bara på ena foten...
Tommy, hur har det gått?
Behandlar de bara ENA skon med kemikalier?!
För, problemet var ju bara på ena foten...
Tommy, hur har det gått?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:23Jämför med debatten om kemikalier i jeans som var uppe på PLUS; där skiljde det kraftigt mellan olika sändningar och jag misstänker att det lätt kan skilja mellan olika skor också om de är tillverkade av olika textil-batcher?
Jämför med debatten om kemikalier i jeans som var uppe på PLUS; där skiljde det kraftigt mellan olika sändningar och jag misstänker att det lätt kan skilja mellan olika skor också om de är tillverkade av olika textil-batcher?
Quote from Catharina Brattlin on 29 October 2009, 09:29Aha, den debatten har jag inte följt. Tittar sällan på TV. 🙂
Aha, den debatten har jag inte följt. Tittar sällan på TV. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:33Nej, sånt har vi ju inte tid med - men ett och annat core-pass förläggs på lvet framför TVn så lite snappar jag upp 😉
Nej, sånt har vi ju inte tid med - men ett och annat core-pass förläggs på lvet framför TVn så lite snappar jag upp 😉
Quote from Catharina Brattlin on 29 October 2009, 09:39OK, det jag ev skulle snappa upp framför TV:n vore i så fall vilket lag som vann Champions League och hur skadad Messi i FC Barcelona är. 🙂
OK, det jag ev skulle snappa upp framför TV:n vore i så fall vilket lag som vann Champions League och hur skadad Messi i FC Barcelona är. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 14:42Enda gången jag reagerat på kemikalier i skor, var när jag skulle ta bort lukten av havsvatten som stått kvar i ett par högskaftade surfskor. Klorin borde funka, tänkte jag. Och visst gjorde det skorna som nya, men klorutslag på fötterna blev följden varj
Enda gången jag reagerat på kemikalier i skor, var när jag skulle ta bort lukten av havsvatten som stått kvar i ett par högskaftade surfskor. Klorin borde funka, tänkte jag. Och visst gjorde det skorna som nya, men klorutslag på fötterna blev följden varj
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 15:01Definiera "kemikalie". Är fotsvett en "kemikalie"?
Definiera "kemikalie". Är fotsvett en "kemikalie"?
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:46Är det en elit-cyklist så är det nog kemikalier.. 😉
Är det en elit-cyklist så är det nog kemikalier.. 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 11:54Uppsöker ett skyddsrum ...
Uppsöker ett skyddsrum ...