Quote from Guest on 25 April 2010, 19:03sitter och funderar på ett inköp för att komplettera upp garderoben.
Bör man satsa på ben- och armvärmare istället för långa tights och lång tröja? Hade gärna köpt både och på en gång i och för sig...
Kan tycka att det bli lite för varmt ibland med korta
sitter och funderar på ett inköp för att komplettera upp garderoben.
Bör man satsa på ben- och armvärmare istället för långa tights och lång tröja? Hade gärna köpt både och på en gång i och för sig...
Kan tycka att det bli lite för varmt ibland med korta
Quote from ellen olsson on 25 April 2010, 19:13Lösa ben (el. knän) och lösa ärmar behövs och täcker många behov. Långärmad tröja och tights är också bra att ha men om du ska prioritera så tycker jag att du kan vänta med tights och långärmat till i höst.
Vad gäller den andra frågan så jobbar vi på vår
Lösa ben (el. knän) och lösa ärmar behövs och täcker många behov. Långärmad tröja och tights är också bra att ha men om du ska prioritera så tycker jag att du kan vänta med tights och långärmat till i höst.
Vad gäller den andra frågan så jobbar vi på vår
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:32Armvärmare - mkt bra
Ben/knävärmare - mkt, men svårare att hitta bra passform
Armvärmare - mkt bra
Ben/knävärmare - mkt, men svårare att hitta bra passform
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:35Jag gör inte behov vid vägkanten som fordrar att byxan ska av. Det är mer ostört en bit in i skogen. Bäst är att ha en bra tarm/träningsplanering.
Jag gör inte behov vid vägkanten som fordrar att byxan ska av. Det är mer ostört en bit in i skogen. Bäst är att ha en bra tarm/träningsplanering.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:44Du kan då använda armvärmare som benvärmare.
Du kan då använda armvärmare som benvärmare.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:47thanks boys, det lutar åt att det blir värmare...
Martin, du förstod nog att det var nr.1 och inte nr.2 jag menade...tarmplaneringen tror jag är under kontroll:)
Tänkte mest på att det måste vara ett helvitti att hala fram den med hängslen då det redan ä
thanks boys, det lutar åt att det blir värmare...
Martin, du förstod nog att det var nr.1 och inte nr.2 jag menade...tarmplaneringen tror jag är under kontroll:)
Tänkte mest på att det måste vara ett helvitti att hala fram den med hängslen då det redan ä
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:49det blir nog svårt David (t+)
det blir nog svårt David (t+)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:51Så gör vanligtvis den yngre generationen som inte kan fylla ut benvärmare eller knävärmare.
Så gör vanligtvis den yngre generationen som inte kan fylla ut benvärmare eller knävärmare.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:52Erm... Du får väl göra som vi damer? Det är bara att kränga av sig brallorna och huka sig ner!
Erm... Du får väl göra som vi damer? Det är bara att kränga av sig brallorna och huka sig ner!
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:55Jodå. Men de flesta hängslebyxor medger "framhalning" utan större åthävor. Så det är inga probs. För män, ska tilläggas.
Jodå. Men de flesta hängslebyxor medger "framhalning" utan större åthävor. Så det är inga probs. För män, ska tilläggas.