Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:01Okej, det visste jag inte...är nog snarare för mycket muskler på benen men vi får se hur de passar! Överkroppen är det lite tunnare.
Hahaha, det skulle vara en syn Maria:)
I see...skönt att höra Martin!
Okej, det visste jag inte...är nog snarare för mycket muskler på benen men vi får se hur de passar! Överkroppen är det lite tunnare.
Hahaha, det skulle vara en syn Maria:)
I see...skönt att höra Martin!
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 10:19Jag har köpt mig ben- och armvärmare. De funkar bra men tänk på att det kan bli lite kyligt i de nedre regionerna. Tightsen ger ju ett extra lager på de mest känsliga ställena. Något att tänka på de lite mer kyliga dagarna.
Jag har köpt mig ben- och armvärmare. De funkar bra men tänk på att det kan bli lite kyligt i de nedre regionerna. Tightsen ger ju ett extra lager på de mest känsliga ställena. Något att tänka på de lite mer kyliga dagarna.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 14:24"Hala fram"?!?!?! Ni menar väl "leta upp"?
Undertecknat
"Verklighetsförankrad"
"Hala fram"?!?!?! Ni menar väl "leta upp"?
Undertecknat
"Verklighetsförankrad"
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 14:41😀
😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:39Haha, Thomas, jaså det är så fallet är efter några timmar på cykeln menar du? 😉
Haha, Thomas, jaså det är så fallet är efter några timmar på cykeln menar du? 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:43Speak for yourself! (V)
Speak for yourself! (V)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:06Tycker "hala fram" låter bättre.
Tycker "hala fram" låter bättre.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 22:48Man kan bli så kald og nummen at en "halar fram" buksbløyan og pinker i buksen.
Man kan bli så kald og nummen at en "halar fram" buksbløyan og pinker i buksen.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 07:52Det verkar vara ett problem med att ligga på en vettig vätskenivå?
Drick mindre och/eller kör er svettiga.
Det verkar vara ett problem med att ligga på en vettig vätskenivå?
Drick mindre och/eller kör er svettiga.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:10assos benvärmare är dom skönaste jag provat hittills (glider inte ner) och dom går nästa ända upp till skrevet. dom funkat ner till 4a minusgrader för mig! och gore lösa ärmar (windstopper) funkar bra men om det är under 5 +grader så rekomenderas unerstäl
assos benvärmare är dom skönaste jag provat hittills (glider inte ner) och dom går nästa ända upp till skrevet. dom funkat ner till 4a minusgrader för mig! och gore lösa ärmar (windstopper) funkar bra men om det är under 5 +grader så rekomenderas unerstäl