Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:42intressant, hade suttit fint med ett par assos men de ligger utanför budget helt klart.
Gjorde för övrigt 2st pitstop på 9mil idag utan överdrivet vätskeintag. (2x50cl) Antar att ingen blåsa är den andra lik.
intressant, hade suttit fint med ett par assos men de ligger utanför budget helt klart.
Gjorde för övrigt 2st pitstop på 9mil idag utan överdrivet vätskeintag. (2x50cl) Antar att ingen blåsa är den andra lik.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:51jag tror jag e sån som svettas ut mkt vätska intog ca 2 liter vätska förra söndan innan passet vägde jag 98 + 2 liter vätska blir ju ca hundra kg efter passet vägde jag 96 fattas 4 kg! undra vart allt tar vägen det måste ju dunsta i farten! för jag var re
jag tror jag e sån som svettas ut mkt vätska intog ca 2 liter vätska förra söndan innan passet vägde jag 98 + 2 liter vätska blir ju ca hundra kg efter passet vägde jag 96 fattas 4 kg! undra vart allt tar vägen det måste ju dunsta i farten! för jag var re
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:53Ja, det var skillnad det! Man undrar som sagt vart det tar vägen. Ska göra ett vikttest innan och efter nästa pass för skojs skull.
Ja, det var skillnad det! Man undrar som sagt vart det tar vägen. Ska göra ett vikttest innan och efter nästa pass för skojs skull.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:55Utandningsluften är ganska fuktig.
Utandningsluften är ganska fuktig.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:04stämmer nog
stämmer nog