Quote from Guest on 13 June 2012, 22:17Jag har på nåt underligt sätt lyckats undvika att springa i regn - förr sprang jag så lite att jag kunde välja regnfritt, senaste halvåret när jag nu tränar mer har jag bara haft tur(?). Tänkte när SM gick, vad skulle jag tagit på mig om jag skulle spring
Jag har på nåt underligt sätt lyckats undvika att springa i regn - förr sprang jag så lite att jag kunde välja regnfritt, senaste halvåret när jag nu tränar mer har jag bara haft tur(?). Tänkte när SM gick, vad skulle jag tagit på mig om jag skulle spring
Quote from Catharina Brattlin on 13 June 2012, 22:27Jag springer gärna i regn eftersom jag blir så varm, så det svalkar så härligt. 🙂
Jag brukar ha mina vanliga kläder vid regn oavsett årstid men är noga med att bära keps för att skydda ögonen (bär kontaktlinser). Dessutom, ju tightare kläder, desto bät
Jag springer gärna i regn eftersom jag blir så varm, så det svalkar så härligt. 🙂
Jag brukar ha mina vanliga kläder vid regn oavsett årstid men är noga med att bära keps för att skydda ögonen (bär kontaktlinser). Dessutom, ju tightare kläder, desto bät
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 22:41Som Sylvia. Samma som vanligt, och tajta kläder.
Som Sylvia. Samma som vanligt, och tajta kläder.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 22:43Håller med ovanstående, det kan va rätt svalt och skönt med regn. Är det kallt ute brukar jag försöka få på mig någon vattentålig jacka, men risken att de blir tunga finns ju så hellre en tight tshirt eller långärmad.
Håller med ovanstående, det kan va rätt svalt och skönt med regn. Är det kallt ute brukar jag försöka få på mig någon vattentålig jacka, men risken att de blir tunga finns ju så hellre en tight tshirt eller långärmad.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 23:01Så det kanske är bättre med en långärmad tröja än en jacka... och en keps hade absolut varit skönt när regnet rann ner i ögonen 😉
Så det kanske är bättre med en långärmad tröja än en jacka... och en keps hade absolut varit skönt när regnet rann ner i ögonen 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 07:16Testa kortärmad cykeltröja över underställ,inget fladder och håller dig varm och skön länge.
Testa kortärmad cykeltröja över underställ,inget fladder och håller dig varm och skön länge.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 07:51Jag har mina vanliga kläder (tights, linne, funktions-ziptröja). Jag störs inte av att bli blöt, det blir jag ändå av svett. Skulle jag vara ute i många timmar skulle det kanske kännas annorlunda, då hade jag kanske haft en vind/vattentät funktionsjacka ö
Jag har mina vanliga kläder (tights, linne, funktions-ziptröja). Jag störs inte av att bli blöt, det blir jag ändå av svett. Skulle jag vara ute i många timmar skulle det kanske kännas annorlunda, då hade jag kanske haft en vind/vattentät funktionsjacka ö
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 07:55Om det blåser hade jag kört långärmad underställströja och vindjacka.
Om det blåser hade jag kört långärmad underställströja och vindjacka.
Quote from David Lagerberg on 14 June 2012, 08:29Jag blir lätt nedkyld "på ytan", så är det hällregn eller regn+blåst springer jag i ylleunderställ och cykelväst. Yllet suger upp lite mer vatten än den vanliga funktionströjan, men det sitter tight och blir inte slabbigt och klumpigt (och eftersom jag ha
Jag blir lätt nedkyld "på ytan", så är det hällregn eller regn+blåst springer jag i ylleunderställ och cykelväst. Yllet suger upp lite mer vatten än den vanliga funktionströjan, men det sitter tight och blir inte slabbigt och klumpigt (och eftersom jag ha
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 10:08Jag sprang årets mara i en långärmad kompressionströja och en kortärmad funktions t-shirt utanpå och korta shorts. Jag hade även vindtäta handskar. Det som kylde i år var ju blåsten och den låga temperaturen. Jag frös ingenting under loppet men blöt blev
Jag sprang årets mara i en långärmad kompressionströja och en kortärmad funktions t-shirt utanpå och korta shorts. Jag hade även vindtäta handskar. Det som kylde i år var ju blåsten och den låga temperaturen. Jag frös ingenting under loppet men blöt blev