Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 16:54Brukar säljas hos i stort sett alla MC handlare.
Brukar säljas hos i stort sett alla MC handlare.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 10:24Lager på lager om det är kallt. Vid +10 blir man lätt varm av att jobba hårt på cykeln. Då kanske enkelt underställ + vanliga cykelkläderna räcker.
Lager på lager om det är kallt. Vid +10 blir man lätt varm av att jobba hårt på cykeln. Då kanske enkelt underställ + vanliga cykelkläderna räcker.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 11:03Ja, nu var det så länge sedan att det var +10, men jag vill minnas att Joakims råd stämmer rätt bra.
Tumregeln kan vara att man ska känna sig lite kall de först 5 - 10 minuter. Efter det, alstrar kroppen så mycket värme att behovet av kläder är mindre än
Ja, nu var det så länge sedan att det var +10, men jag vill minnas att Joakims råd stämmer rätt bra.
Tumregeln kan vara att man ska känna sig lite kall de först 5 - 10 minuter. Efter det, alstrar kroppen så mycket värme att behovet av kläder är mindre än
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:03Man lär sig att fixa punkan snabbt i -15 grader...
Man lär sig att fixa punkan snabbt i -15 grader...
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:43Grundrådet är att du ska frysa lätt när du ger dig iväg, annars blir du för varm. Under vintern när jag jobbpendlar har jag underställ, skjorta och vindtät överdragsjacka/-byxa. Rejäla skor/kängor med tjocka strumpor. Skidhandskar förstås. Det räcker bra
Grundrådet är att du ska frysa lätt när du ger dig iväg, annars blir du för varm. Under vintern när jag jobbpendlar har jag underställ, skjorta och vindtät överdragsjacka/-byxa. Rejäla skor/kängor med tjocka strumpor. Skidhandskar förstås. Det räcker bra
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:46Skjorta?
Skjorta?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:47För att samla upp all svett. Den tar sig inte ut genom min vindtäta jacka.
Högaktningsfullt
Hans B
För att samla upp all svett. Den tar sig inte ut genom min vindtäta jacka.
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:50Den kan vara snyggt men är det praktiskt?
BILD:http://www.funnyproducts.se/Klader_v_fors/481401-Spetsskjorta_rosa.jpg
Den kan vara snyggt men är det praktiskt?
BILD:http://www.funnyproducts.se/Klader_v_fors/481401-Spetsskjorta_rosa.jpg
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:51Min är blårutig. Flanell. Mycket praktisk! Lätt att torka och tvätta.
Högaktningsfullt
Hans B
Min är blårutig. Flanell. Mycket praktisk! Lätt att torka och tvätta.
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 08:05Jag använder ylleunderställ. Då behöver man inte någon skjorta. Ull är ett fantastiskt material på vintern (sommarn också, för den del).
Handskar: Dressman/KappAhl stickade fingervantar med 3M thinsulate inuti. Jag har använt dem hela vintern, även när d
Jag använder ylleunderställ. Då behöver man inte någon skjorta. Ull är ett fantastiskt material på vintern (sommarn också, för den del).
Handskar: Dressman/KappAhl stickade fingervantar med 3M thinsulate inuti. Jag har använt dem hela vintern, även när d