Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 15:10Jag kör också Craft T-shirt i funktionsmaterial. Har korta respektive långa Craft-tights och en Craft-jacka att ta på om det behövs. Jag svettas väldigt mycket då jag tränar, så man ser knappt skillnad på mig efter passet om det regnat eller inte regnat.
Jag kör också Craft T-shirt i funktionsmaterial. Har korta respektive långa Craft-tights och en Craft-jacka att ta på om det behövs. Jag svettas väldigt mycket då jag tränar, så man ser knappt skillnad på mig efter passet om det regnat eller inte regnat.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 15:43Jag tycker det beror på om det är sommarregn eller vinterregn.
Vid vinterregn måste jag ha vantar, annars blir jag svinkall om händerna, spänner axlarna och får nackspärr som ett brev på posten. För övrigt håller jag med ovanstående talare. (Fast inte om
Jag tycker det beror på om det är sommarregn eller vinterregn.
Vid vinterregn måste jag ha vantar, annars blir jag svinkall om händerna, spänner axlarna och får nackspärr som ett brev på posten. För övrigt håller jag med ovanstående talare. (Fast inte om
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 20:47Fia-Lotta
Håller helt med. R90 är toppen men nertill föredrar jag tights. Och jackan kan man köra ärmlös om det passar bättre. I all sin enkelhet helt kanon (t+)
Fia-Lotta
Håller helt med. R90 är toppen men nertill föredrar jag tights. Och jackan kan man köra ärmlös om det passar bättre. I all sin enkelhet helt kanon (t+)
Quote from Jan Lundquist on 27 August 2009, 21:35Jag hade den stora förmånen att vinna en toppenjacka i somras:
http://www.haglofs.se/prd/visaprod.asp?ID=1271&nid=1324&lang=sv&CatNr=369&CatNr2=0&xCatNr=0&NP=&Q=1&HMtrl=&Str=intense&show=&ak=&nid2=1386Den har jag inte testat i löpning i regn men jag har
Jag hade den stora förmånen att vinna en toppenjacka i somras:
http://www.haglofs.se/prd/visaprod.asp?ID=1271&nid=1324&lang=sv&CatNr=369&CatNr2=0&xCatNr=0&NP=&Q=1&HMtrl=&Str=intense&show=&ak=&nid2=1386
Den har jag inte testat i löpning i regn men jag har
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 21:41Stina: Om inte pengar vore ett problem så.... (#)
Stina: Om inte pengar vore ett problem så.... (#)
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 21:45Dobson har det stått om många ggr här, men jag blev osäker på vilken modell det var; de hade också en knallila (tyckte jag) jacka från craft, och ngn från förra året som gick på rea + annat och då börjar man bli osäker på vilken typ som egentligen är smar
Dobson har det stått om många ggr här, men jag blev osäker på vilken modell det var; de hade också en knallila (tyckte jag) jacka från craft, och ngn från förra året som gick på rea + annat och då börjar man bli osäker på vilken typ som egentligen är smar
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 07:49Tycker som Fia-Lotta och Harald, tights nertill är ett måste, allt annat är bara otäckt. =)
Upptill kör jag med en jacka av typ re Magnitude som jag köpt på rea. Grymt nöjd med den, sitter inte och "flaxar" utan är lätt och bra samt stoppar all vind och l
Tycker som Fia-Lotta och Harald, tights nertill är ett måste, allt annat är bara otäckt. =)
Upptill kör jag med en jacka av typ re Magnitude som jag köpt på rea. Grymt nöjd med den, sitter inte och "flaxar" utan är lätt och bra samt stoppar all vind och l
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 15:43Under sommarhalvåret så använder jag inget speciellt om det regnar. Så länge det är över typ 15º så funkar det ju oftast med de funktionskläder jag har, oftast T-shirt/linne och tajts.
När temperaturen kryper nedåt så brukar jag använda en vattentät löpa
Under sommarhalvåret så använder jag inget speciellt om det regnar. Så länge det är över typ 15º så funkar det ju oftast med de funktionskläder jag har, oftast T-shirt/linne och tajts.
När temperaturen kryper nedåt så brukar jag använda en vattentät löpa