Quote from Guest on 18 May 2011, 18:50Jag har precis köpt löpartights och det ångrar jag inte. Jätteskönt att springa i istället för slappa gympabrallor.
På gymmet använder jag vanliga shorts året runt eftersom gymmen självklart är uppvärmda under de kalla årstiderna.
Jag har dock noterat a
Jag har precis köpt löpartights och det ångrar jag inte. Jätteskönt att springa i istället för slappa gympabrallor.
På gymmet använder jag vanliga shorts året runt eftersom gymmen självklart är uppvärmda under de kalla årstiderna.
Jag har dock noterat a
Quote from Camilla Höög on 18 May 2011, 19:00Tights är överlägset, men blygsamma drar på något utanpå. På gymmet finns ofta en hel del kvinnor vilket kan ställa till det tights 🙂
Tights är överlägset, men blygsamma drar på något utanpå. På gymmet finns ofta en hel del kvinnor vilket kan ställa till det tights 🙂
Quote from Susan Hartley on 18 May 2011, 19:58Jag tror att du har råkat på så kallade "crossfitare". De har alltid kompressionstights under sina shorts. Om du sneglar på texten på tightsen så kommer du att se att det står "Skins" eller "X2U" på dem.
Jag tror att du har råkat på så kallade "crossfitare". De har alltid kompressionstights under sina shorts. Om du sneglar på texten på tightsen så kommer du att se att det står "Skins" eller "X2U" på dem.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 20:28Jaha, crossfittare! Det kan nog stämma + en del wannebe crossfitters. Det har väl blivit mer av ett mode än att det är funktionellt.
Jaha, crossfittare! Det kan nog stämma + en del wannebe crossfitters. Det har väl blivit mer av ett mode än att det är funktionellt.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 20:31"Funktionell" är ett modeord.
"Funktionell" är ett modeord.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 20:58Utveckla gärna!
Utveckla gärna!
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:05Som nybliven tightsägare så kan jag motvilligt erkänna att jag känner mig mer naken i tights än i shorts. Fånigt kanske, men det är ovant att som 36-åring dra på sig ett par tights för första gången 🙂
Som nybliven tightsägare så kan jag motvilligt erkänna att jag känner mig mer naken i tights än i shorts. Fånigt kanske, men det är ovant att som 36-åring dra på sig ett par tights för första gången 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:20Äntligen! En fråga jag länge velat ha svar på 🙂 Som tjej är man ju väldigt van vid att klämma ner sig i allehanda tajta klädesplagg och skäms följaktligen inte (?), men det kanske är svårare om man är ovan?;)
Förresten, Johanna: kompressionsnörden (som
Äntligen! En fråga jag länge velat ha svar på 🙂 Som tjej är man ju väldigt van vid att klämma ner sig i allehanda tajta klädesplagg och skäms följaktligen inte (?), men det kanske är svårare om man är ovan?;)
Förresten, Johanna: kompressionsnörden (som
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:25Hört talas om Balettpung?
Hört talas om Balettpung?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:27Vilma, ja det var en väldigt hög tröskel att kliva över för mig. Vågade knappt visa mig på gymmet när jag använde dem första gången. Fast man vänjer sig fort som tur är 🙂
Vilma, ja det var en väldigt hög tröskel att kliva över för mig. Vågade knappt visa mig på gymmet när jag använde dem första gången. Fast man vänjer sig fort som tur är 🙂