Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:29Kameltå är snyggare än balettpung
Kameltå är snyggare än balettpung
Quote from Susan Hartley on 18 May 2011, 21:33Vilma: Det bidde tangentblurr. Det blir det ibland när man skriver fort. Får jag fråga, har din kompressionsnörd shorts över tightsen (och vidare, har han i så fall även det i soffan?)? Det framgick inte. 🙂
Vilma: Det bidde tangentblurr. Det blir det ibland när man skriver fort. Får jag fråga, har din kompressionsnörd shorts över tightsen (och vidare, har han i så fall även det i soffan?)? Det framgick inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 23:58Johanna: Aha 🙂 Nej, kompressionsnörden är ju jag! Och jag har inte shorts över 😉 (Vad jag märkt uppkommer ingen kameltå av 2XU-tajtsen :-))
Johanna: Aha 🙂 Nej, kompressionsnörden är ju jag! Och jag har inte shorts över 😉 (Vad jag märkt uppkommer ingen kameltå av 2XU-tajtsen :-))
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 09:48Beror kanske på hur man är skapt om det blir kameltå, eller ej...
Själv så använder jag tights så mycket jag kan när jag sportar. Tycker det känns skönt att "grejerna" är på plats så att säga. Tror vi killar är överdrivet oroliga för att tjejerna ska kol
Beror kanske på hur man är skapt om det blir kameltå, eller ej...
Själv så använder jag tights så mycket jag kan när jag sportar. Tycker det känns skönt att "grejerna" är på plats så att säga. Tror vi killar är överdrivet oroliga för att tjejerna ska kol
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 09:55Jonas, haha... det är bara vad du tror... tjejer är lömska 😉
Jonas, haha... det är bara vad du tror... tjejer är lömska 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 10:58Anders B, i så fall får de väl titta då. Kanske gör det någon tjej glad, eller mer troligen full i skratt 😀
Anders B, i så fall får de väl titta då. Kanske gör det någon tjej glad, eller mer troligen full i skratt 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 11:18BILD:http://thejewelryloupe.com/wp-content/uploads/2010/06/using_loupe1.jpg
BILD:http://thejewelryloupe.com/wp-content/uploads/2010/06/using_loupe1.jpg
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:36Några tights har jag inte och planer på att införskaffa några har jag inte heller.Finns det någon vinst med det överhuvudtaget förutom att man vill se ut som en knasboll?
🙂Att ha tights under ett par shorts låter som ett ordentligt dubbelfel,men jag
Några tights har jag inte och planer på att införskaffa några har jag inte heller.Finns det någon vinst med det överhuvudtaget förutom att man vill se ut som en knasboll?
🙂
Att ha tights under ett par shorts låter som ett ordentligt dubbelfel,men jag
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 16:31Tomas R, man blir 5 minuter snabbare per mil. Minst!
Skämt åsido, jag tyckte som du tills ganska nyligen men efter att ha kommit över tröskeln och testat så har jag insett att det är jäkligt bekvämt att springa i. Kompressions-dito visste jag inte ens fa
Tomas R, man blir 5 minuter snabbare per mil. Minst!
Skämt åsido, jag tyckte som du tills ganska nyligen men efter att ha kommit över tröskeln och testat så har jag insett att det är jäkligt bekvämt att springa i. Kompressions-dito visste jag inte ens fa
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 17:18Kompressionsbyxor är bra mot ljumskskador, så om ni har ont i ljumskarna kan ni ju testa.
Kompressionsbyxor är bra mot ljumskskador, så om ni har ont i ljumskarna kan ni ju testa.