Quote from Guest on 21 February 2012, 05:56Jag tänkte göra ett försök att genomföra LU50K i slutet av april men har blivit allt mer osäker utmed vägen. Jag har varit sjuk i omgångar (har barn i dagisåldern) och så har lite vardagskrockar satt stopp för en del pass. Jag vill fortfarande verkligen f
Jag tänkte göra ett försök att genomföra LU50K i slutet av april men har blivit allt mer osäker utmed vägen. Jag har varit sjuk i omgångar (har barn i dagisåldern) och så har lite vardagskrockar satt stopp för en del pass. Jag vill fortfarande verkligen f
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 06:06Friskt vågat - hälften vunnet.
Våga tänk som en man, inte på att du skall misslyckas utan på att du kommer att lyckas för att du är så duktig.
😉
Friskt vågat - hälften vunnet.
Våga tänk som en man, inte på att du skall misslyckas utan på att du kommer att lyckas för att du är så duktig.
😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 08:51"Glacialt långsam" 😉
Jag bockar och bugar inför din formuleringskonst och införlivar helt ogenerat detta uttryck i min vokabulär. 🙂
Glaciärer må vara långsamma men de är jävligt uthålliga - åtminstone om det inte är för varmt. Utan att ha fördjupat m
"Glacialt långsam" 😉
Jag bockar och bugar inför din formuleringskonst och införlivar helt ogenerat detta uttryck i min vokabulär. 🙂
Glaciärer må vara långsamma men de är jävligt uthålliga - åtminstone om det inte är för varmt. Utan att ha fördjupat m
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 11:08Allt handlar om att gå ut lugnt i början. Klarar du det så klarar du 50 km med din grundträning.
Allt handlar om att gå ut lugnt i början. Klarar du det så klarar du 50 km med din grundträning.
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 18:41Håller absolut med dig Backis....men hon måste nog samla på sig en del minutrar under dom första milen för att så att säga kunna vara på säker mark.....nu vet jag inte om dom här rep-tiderna som hon säger finns å det skulle naturligtvis vara kul att få ko
Håller absolut med dig Backis....men hon måste nog samla på sig en del minutrar under dom första milen för att så att säga kunna vara på säker mark.....nu vet jag inte om dom här rep-tiderna som hon säger finns å det skulle naturligtvis vara kul att få ko
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 20:21Start 09.00
Rep 1 vid Lidingövallen 25,5 km kl 12.45 (8:49 min/km nonstop)
Rep 2 vid Grönsta gärde 39 km kl 14.45 (8:51 min/km nonstop)
Start 09.00
Rep 1 vid Lidingövallen 25,5 km kl 12.45 (8:49 min/km nonstop)
Rep 2 vid Grönsta gärde 39 km kl 14.45 (8:51 min/km nonstop)
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 20:30Reptiderna är väl 3:45 vid 25 km, 5:45 vid 39 km och 8 tim på totalen. Det tror jag absolut håller för en som tränar en marasträcka i veckan fram till loppet.
Hoppla: Där hann Annica ge repdragningarna medans jag filade på desamma
Reptiderna är väl 3:45 vid 25 km, 5:45 vid 39 km och 8 tim på totalen. Det tror jag absolut håller för en som tränar en marasträcka i veckan fram till loppet.
Hoppla: Där hann Annica ge repdragningarna medans jag filade på desamma
Quote from Elias Engqvist on 21 February 2012, 22:07Och eftersom jag gillar o räkna:
Om man precis sprungit i 8:49-fart till första repet kan man hålla 8:53 till andra repet, sen kan man minska ner ända till 12:16-fart in till mål för att klara 8 timmar!
Och eftersom jag gillar o räkna:
Om man precis sprungit i 8:49-fart till första repet kan man hålla 8:53 till andra repet, sen kan man minska ner ända till 12:16-fart in till mål för att klara 8 timmar!
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 23:11....och i praktiken betyder det att den som klarar av att jogga i 40 km kan välja att promenera sista milen om man nöjer sig med att klara sig strax under maxtiden.
....och i praktiken betyder det att den som klarar av att jogga i 40 km kan välja att promenera sista milen om man nöjer sig med att klara sig strax under maxtiden.
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 06:08... och då borde slutsatsen bli att hon ska tänka som en man, dvs "jag kommer att lyckas".
... och då borde slutsatsen bli att hon ska tänka som en man, dvs "jag kommer att lyckas".