Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 06:47De där reptiderna är ju så generösa att man kan promenera hela banan i rask takt. Jag tror alltså att du klarar det galant med den träningen du beskriver 🙂
De där reptiderna är ju så generösa att man kan promenera hela banan i rask takt. Jag tror alltså att du klarar det galant med den träningen du beskriver 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 12:06Vad skönt att läsa! Jag har också suttit och räknat och tror nog att det kommer att gå. Jag vill nog också se hur mina längre träningspass känns innan jag bestämmer något. Backigheten funderar jag också på. Där jag transportspringer idag är det visserlige
Vad skönt att läsa! Jag har också suttit och räknat och tror nog att det kommer att gå. Jag vill nog också se hur mina längre träningspass känns innan jag bestämmer något. Backigheten funderar jag också på. Där jag transportspringer idag är det visserlige
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 12:27Abborrbacken och ett par backar till är väl rätt respektingivande men i övrigt tycker jag faktiskt det är en ganska trevlig bana de dragit. Inte så överdjävlig som det skulle kunna vara.
Träna på att springa utför också, så fort du kan köra backintervall
Abborrbacken och ett par backar till är väl rätt respektingivande men i övrigt tycker jag faktiskt det är en ganska trevlig bana de dragit. Inte så överdjävlig som det skulle kunna vara.
Träna på att springa utför också, så fort du kan köra backintervall
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 20:24Att springa långt är mycket lättare än folk tror, om man springer riktigt långsamt och går emellanåt, särskilt i backarna.
Att springa långt är mycket lättare än folk tror, om man springer riktigt långsamt och går emellanåt, särskilt i backarna.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 11:40Tack för reptiderna Annica, .... nu börjar även jag fundera på detta....
Tack för reptiderna Annica, .... nu börjar även jag fundera på detta....
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 12:11Varsågod 🙂
Fundera inte, anmäl dig istället. Jag är övertygad om att du klarar det 🙂
Varsågod 🙂
Fundera inte, anmäl dig istället. Jag är övertygad om att du klarar det 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 14:44Tack Annica, men vill ju "spara" lite för sthlms maran & jubileums maran - inte van distanslöpare som du 🙂
Tack Annica, men vill ju "spara" lite för sthlms maran & jubileums maran - inte van distanslöpare som du 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 20:41Hej!
Det gick faktiskt! Jag är tusan inte snabb men jag kom runt och jag hade väldigt kul (och väldigt ont!)! Runt sex veckor före loppet fick jag mer eller mindre som arbetsuppgift att träna för ett beep-test vilket gjorde att den avslutande träningen b
Hej!
Det gick faktiskt! Jag är tusan inte snabb men jag kom runt och jag hade väldigt kul (och väldigt ont!)! Runt sex veckor före loppet fick jag mer eller mindre som arbetsuppgift att träna för ett beep-test vilket gjorde att den avslutande träningen b
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 21:03Bra gjort! Stort grattis!
Bra gjort! Stort grattis!
Quote from Marléne Lönnqvist on 29 April 2012, 21:23Härligt!
Härligt!