Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 14:31Har själv följande kriterier ang träning:
Så länge jag inte känner mig sämre dagen efteråt så är det ok 😉
Har själv följande kriterier ang träning:
Så länge jag inte känner mig sämre dagen efteråt så är det ok 😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 21:32Emma, jag tycker du kan börja träna. Föreslår lätt kondition, ca 65-70% av maxpuls, kanske hälften så lång tid som ett normalt pass för dig. Känn efter om det känns bra och stega sedan i såna fall upp träningen till normalt. Styrketräning tär hårdare på h
Emma, jag tycker du kan börja träna. Föreslår lätt kondition, ca 65-70% av maxpuls, kanske hälften så lång tid som ett normalt pass för dig. Känn efter om det känns bra och stega sedan i såna fall upp träningen till normalt. Styrketräning tär hårdare på h
Quote from Elias Engqvist on 22 February 2011, 21:53OT: Staffan det är inte så svårt att skaffa eget konto här! Välkommen till funbeat.se !!!
OT: Staffan det är inte så svårt att skaffa eget konto här! Välkommen till funbeat.se !!!
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 11:06Haha! 😀
Efter att han skrivit inlägget så kommer det ut ett litet erkännande. "jag har ju ett eget konto på Funbeat det har jag haft sedan 2008" Så nu skriver han inlägg i sitt eget namn!
/Emma i egen hög person 😉
Haha! 😀
Efter att han skrivit inlägget så kommer det ut ett litet erkännande. "jag har ju ett eget konto på Funbeat det har jag haft sedan 2008" Så nu skriver han inlägg i sitt eget namn!
/Emma i egen hög person 😉
Quote from Elias Engqvist on 23 February 2011, 11:53🙂
🙂