Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 01:52Pinsamt att höra detta! Jag förstår inte att detta problem kan uppstå. Någonstans måste det ju saknas några skruvar.
Rowdy Gaines var i sina sena tonår när han började simma. Slog en massa världsrekord och vann OS sen.
Pinsamt att höra detta! Jag förstår inte att detta problem kan uppstå. Någonstans måste det ju saknas några skruvar.
Rowdy Gaines var i sina sena tonår när han började simma. Slog en massa världsrekord och vann OS sen.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 08:59Om problemet är din hastighet och att det förstör för resten av gruppen så kanske du kunde hoppat in i grupper med samma kapacitet som du. Oftast är det ju barn runt 9-12 år. Då fylls väl grupperna fortfarande på? Jag körde första året med sådan grupp in
Om problemet är din hastighet och att det förstör för resten av gruppen så kanske du kunde hoppat in i grupper med samma kapacitet som du. Oftast är det ju barn runt 9-12 år. Då fylls väl grupperna fortfarande på? Jag körde första året med sådan grupp in
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 09:10"Pinsamt att höra detta! Jag förstår inte att detta problem kan uppstå. Någonstans måste det ju saknas några skruvar.
Rowdy Gaines var i sina sena tonår när han började simma. Slog en massa världsrekord och vann OS sen. "
hon bli inte nekat tränings möj
"Pinsamt att höra detta! Jag förstår inte att detta problem kan uppstå. Någonstans måste det ju saknas några skruvar.
Rowdy Gaines var i sina sena tonår när han började simma. Slog en massa världsrekord och vann OS sen. "
hon bli inte nekat tränings möj
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 11:59---------
---------
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 12:26Det bästa är väl att gå en crawlkurs för att slipa på tekniken. Om du redan kan crawla kanske du kan gå direkt till en fortsättningskurs för att bli snabbare och duktigare. Därifrån kan du sedan fortsätta att nöta för att så småningom platsa i en mastersg
Det bästa är väl att gå en crawlkurs för att slipa på tekniken. Om du redan kan crawla kanske du kan gå direkt till en fortsättningskurs för att bli snabbare och duktigare. Därifrån kan du sedan fortsätta att nöta för att så småningom platsa i en mastersg
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 12:28"Jag tror att man kanske måste tänka om i många klubbar och sluta med åldersfixeringen. Det är aldrig för sent att lära sig simma. "
ingen har sagt nybörjare ska inte vara med. Men där finns en skildnad mellan att lära sig att simma i en grupp och att t
"Jag tror att man kanske måste tänka om i många klubbar och sluta med åldersfixeringen. Det är aldrig för sent att lära sig simma. "
ingen har sagt nybörjare ska inte vara med. Men där finns en skildnad mellan att lära sig att simma i en grupp och att t
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 12:39Hej Sofie!
skicka privat till mig vilka förening du har pratat med. jag skulle var intresserat att kolla på deras hemsidan och ser vad de har att erbjuda.
skicka också vad du kan simma, simsätter och distans.
Hej Sofie!
skicka privat till mig vilka förening du har pratat med. jag skulle var intresserat att kolla på deras hemsidan och ser vad de har att erbjuda.
skicka också vad du kan simma, simsätter och distans.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 18:39grejen är att jag inte är nybörjare. jag tränar femkamp. en av grenarna är simning. För ett år sedan lärde jag mig crawla på en crawlkurs. första omgången som bestod av 8simpass va jätte bra men när jag sedan gick en fortsättargrupp va ambitionen för låg.
grejen är att jag inte är nybörjare. jag tränar femkamp. en av grenarna är simning. För ett år sedan lärde jag mig crawla på en crawlkurs. första omgången som bestod av 8simpass va jätte bra men när jag sedan gick en fortsättargrupp va ambitionen för låg.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 18:48Men om du var välkommen till 9-13 så vad är problemet? De små tränar väl redan 4-6 gånger i veckan och om du vill dubbla så är det ju bara att skaffa simkort och träna extra.
Zlatan har ju inte blivit duktig på fotboll bara genom att gå på fotbollsskola
Men om du var välkommen till 9-13 så vad är problemet? De små tränar väl redan 4-6 gånger i veckan och om du vill dubbla så är det ju bara att skaffa simkort och träna extra.
Zlatan har ju inte blivit duktig på fotboll bara genom att gå på fotbollsskola
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 19:14förlåt men
"grejen är att jag inte är nybörjare. jag tränar femkamp. en av grenarna är simning. För ett år sedan lärde jag mig crawla på en crawlkurs."
du är en nybörjare!
om du inte hitta en klubb som kan erbjuda dig vad du tycker du behöver, försök
förlåt men
"grejen är att jag inte är nybörjare. jag tränar femkamp. en av grenarna är simning. För ett år sedan lärde jag mig crawla på en crawlkurs."
du är en nybörjare!
om du inte hitta en klubb som kan erbjuda dig vad du tycker du behöver, försök