Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 20:56Tack 🙂 Ska börja testa det, är liksom nytt tom gå efter meter, tidigare har det ju varit liksom "kör intervaller i en minut" osv... Det ska bli spännande detta iallafall, se om jag lyckas klara det 😀
Tack alla för hjälpen, har kollat filmerna på mara
Tack 🙂 Ska börja testa det, är liksom nytt tom gå efter meter, tidigare har det ju varit liksom "kör intervaller i en minut" osv... Det ska bli spännande detta iallafall, se om jag lyckas klara det 😀
Tack alla för hjälpen, har kollat filmerna på mara
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:06Jag tvivlar inte på att Lars är snabb och alla har som sagt olika förutsättningar och erfarenheter :D. La in mitt "tempoförslag" eftersom jag själv vet att just den biten kan vara riktigt jobbig, speciellt för "gröngölingar". Därför var det nog bra att tr
Jag tvivlar inte på att Lars är snabb och alla har som sagt olika förutsättningar och erfarenheter :D. La in mitt "tempoförslag" eftersom jag själv vet att just den biten kan vara riktigt jobbig, speciellt för "gröngölingar". Därför var det nog bra att tr
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 23:47Tack alla ni fina 🙂
Jag ska slita på lovar. Ska ju bli göteborgs enda heltidsbrandman som är kvinna i Gårda... ;Dha det!
Tack alla ni fina 🙂
Jag ska slita på lovar. Ska ju bli göteborgs enda heltidsbrandman som är kvinna i Gårda... ;D
ha det!
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 11:30Det är ju långt kvar till jul så det fixar du säkert! 🙂
Kör de "storstadstesterna" där du tänkt jobba?
//Linus
Det är ju långt kvar till jul så det fixar du säkert! 🙂
Kör de "storstadstesterna" där du tänkt jobba?
//Linus