Quote from Guest on 26 November 2011, 12:09Har ni råkat ut för något riktigt klumpigt eller dråpligt när ni cyklat?
Igår råkade jag köra in med vänster hand i baksidan på en anvisningsskylt!
Jag kom cyklande nerför en backe på en cykelväg, det var mörkt ute och pga markarbeten var en del av gatu
Har ni råkat ut för något riktigt klumpigt eller dråpligt när ni cyklat?
Igår råkade jag köra in med vänster hand i baksidan på en anvisningsskylt!
Jag kom cyklande nerför en backe på en cykelväg, det var mörkt ute och pga markarbeten var en del av gatu
Quote from Berit Bengtson on 26 November 2011, 12:19Hoppas du snabbt kryar på dig utan framtida men.
Men det kanske är läge för dig att skaffa en riktig cykellampa?
Den allra bästa lampa för cykling på väg/pendling som jag känner till är den batteridrivna
Philips LED bike light
http://www.bikelight.phili
Hoppas du snabbt kryar på dig utan framtida men.
Men det kanske är läge för dig att skaffa en riktig cykellampa?
Den allra bästa lampa för cykling på väg/pendling som jag känner till är den batteridrivna
Philips LED bike light
http://www.bikelight.phili
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 13:12Hehe. det är lite roligt att alla verkar ha samma första impuls efter en vurpa/incident - var det nån som såg?
Hehe. det är lite roligt att alla verkar ha samma första impuls efter en vurpa/incident - var det nån som såg?
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 13:15Första impulsen o vad man gör är att kolla hur det gick med cykeln.
Första impulsen o vad man gör är att kolla hur det gick med cykeln.
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 14:01Håkan C: Jo, du! Det kan du allt tro! Nu kanske cyklingen är slut för säsongen, men tanken på en mer effektiv lampa har definitivt rotat sig!
Ett förslag jag fick från en släkting var dock mycket kreativt - börja använda boxhandskar! 😀
Jag tror inte att
Håkan C: Jo, du! Det kan du allt tro! Nu kanske cyklingen är slut för säsongen, men tanken på en mer effektiv lampa har definitivt rotat sig!
Ett förslag jag fick från en släkting var dock mycket kreativt - börja använda boxhandskar! 😀
Jag tror inte att
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 14:57Tja det mest dråpliga jag gjort är att vurpa i en svag kurva som hade lite sliriga höstlöv strategiskt utlagt som "minering" för cyklister på racerdäck. Det gjorde såklart riktigt ont att glida på asfalten i ca 5-10 m och jag skrapade upp mig rejält efter
Tja det mest dråpliga jag gjort är att vurpa i en svag kurva som hade lite sliriga höstlöv strategiskt utlagt som "minering" för cyklister på racerdäck. Det gjorde såklart riktigt ont att glida på asfalten i ca 5-10 m och jag skrapade upp mig rejält efter
Quote from Anders Wallerstedt on 26 November 2011, 15:37Aj, då, det kan lätt hända. Hoppas det inte sitter i alltför länge bara. Själv har det varit några mindre vurpor på svartis, inge skador dock.
Ha det!
Aj, då, det kan lätt hända. Hoppas det inte sitter i alltför länge bara. Själv har det varit några mindre vurpor på svartis, inge skador dock.
Ha det!
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 16:54Jag har blivit fälld av vildsvin...
Jag har blivit fälld av vildsvin...
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 17:27Jenny (t+) hoppas du inte blev skadad i alla fall.
Jenny (t+) hoppas du inte blev skadad i alla fall.
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 17:32Jenny Sundström, : Hvorfor er jeg ikke forvånad ? (H:)
Jenny Sundström, : Hvorfor er jeg ikke forvånad ? (H:)