Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har också gjort en väldigt elegant vurpa på min gamla pendlar-MTB när jag svängt in från Odengatan och ut på parkeringsplatsen mitt på Valhallavägen och insett att det under vattenspegeln var ett lager glansis varefter hela cykeln sakta började rotera

Synd att det inte hann bli en snygg 360-graders 🙂

Jag kom hem efter skön kvällstur och såg att grannen hade besök hos sig. Jag och grannen har cyklat en del ihop och gjort två Vättern tillsammans. Rullar förbi hans uppfart, hejar och säger att det var en skön tur. Fortsätter in på min uppfart nöjd med li

Jag har liksom Jenny S. varit i kontakt med viltet. Fast i mitt "fall" var det ett rådjur. Rådjuret klarade sig helskinnat, jag slog nyckelbenet ur sitt fäste. Efter några månader kunde jag cykla igen.

Jag fick en impuls för ett par år sedan att jag skulle hoppa upp på en trottoarkant, helt tom väg bara en person på motsatta trottoaren, höll ungefär 25 km/t och ryckte till. Framhjulet kom upp men bakhjulet hamnade precis på kanten och gled längs med den

dubbelpost

Är det inte knepigt att hoppa med en liggcykel?

Rådjur jag också. Det var mörkt och höstruskigt och jag satt i tempoposition i lätt utförslut när djuret stapplade upp på vägen strax framför mig. Jag hade inte en chans att hinna flytta händerna till bromsreglagen eller ens väja (vilket var tur, för då h

Detta är min klantigaste vurpa i år, man skall inte slappna av innan man är nere lärde jag mig med ett revben som gick av och en spricka i ett annat men det som inte dödar......

@ Simon

AJ! Det där ser inte roligt ut