Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 17:47Jag fick punktering på väg till jobbet i morse. Dessvärre gjorde en kombination
av mörker, stress och tunn innerslang att läckaget återupptogs innan jag
var framme vid jobbet.I stället för att stanna igen och laga så satsade jag hårt sista biten för att
Jag fick punktering på väg till jobbet i morse. Dessvärre gjorde en kombination
av mörker, stress och tunn innerslang att läckaget återupptogs innan jag
var framme vid jobbet.
I stället för att stanna igen och laga så satsade jag hårt sista biten för att
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 18:43Rådjur!
Det är väll ingenting...
http://www.youtube.com/watch?v=n_A1WoUMcqg
Rådjur!
Det är väll ingenting...
http://www.youtube.com/watch?v=n_A1WoUMcqg
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 11:08David: Helt rätt, tror inte någon har klarat hoppa på plan mark med liggcykel än.
David: Helt rätt, tror inte någon har klarat hoppa på plan mark med liggcykel än.
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 10:15Ett par vänner till mig fick för sig att skämta med en kille de känner. Den killen cyklade ganska mycket och låg plötsligt framför dem när de kom åkande med bilen på väg hem från innebandyträningen. Han som satt i passgerarsätet lutade sig ut och tryckte
Ett par vänner till mig fick för sig att skämta med en kille de känner. Den killen cyklade ganska mycket och låg plötsligt framför dem när de kom åkande med bilen på väg hem från innebandyträningen. Han som satt i passgerarsätet lutade sig ut och tryckte
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 10:54Hade det hänt mej Arvid så skulle jag nött tid på kåken, såna "vänner" kan man vara utan
Hade det hänt mej Arvid så skulle jag nött tid på kåken, såna "vänner" kan man vara utan
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 11:36Heff (t+)
Heff (t+)
Quote from Nils Hylander on 2 December 2011, 14:00Tidig morgon i januari för några år sedan. På väg till jobbet i snö/regn-blask.
Cyklar på en cykelbana vilken är en rakstäcka in mot torget i centrum och kör sakta men säkert ikapp en okänd cyklist som håller (nästan) samma tempo. Fattar efter en stund
Tidig morgon i januari för några år sedan. På väg till jobbet i snö/regn-blask.
Cyklar på en cykelbana vilken är en rakstäcka in mot torget i centrum och kör sakta men säkert ikapp en okänd cyklist som håller (nästan) samma tempo. Fattar efter en stund
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 14:40Annika, dagens bästa skratt 😀 Vilken syn det måste ha varit.
Annika, dagens bästa skratt 😀 Vilken syn det måste ha varit.
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 15:10Det är i såna lägen när det gått vägen som man önskar att nån sett det hela 🙂
Det är i såna lägen när det gått vägen som man önskar att nån sett det hela 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 15:50När jag var typ 14-15 år skulla jag köra över ett litet gupp och stegrade lätt med framhjulet varvid detta lossnar från cykeln och rullar iväg nmig och resten av cykeln.
Det som slog mig (förutom asfalten - på den här tiden fanns inte cykelhjälm) var at
När jag var typ 14-15 år skulla jag köra över ett litet gupp och stegrade lätt med framhjulet varvid detta lossnar från cykeln och rullar iväg nmig och resten av cykeln.
Det som slog mig (förutom asfalten - på den här tiden fanns inte cykelhjälm) var at