Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 19:14Klantigaste som har hänt mig var nog när jag transportcyklade.
Jag satt i min lilla egna värld och cyklade i hyfssad fart in i en parkerad bil så jag fick mig en flygtur från fronten på bilen till bagageluckan.
Klantigaste som har hänt mig var nog när jag transportcyklade.
Jag satt i min lilla egna värld och cyklade i hyfssad fart in i en parkerad bil så jag fick mig en flygtur från fronten på bilen till bagageluckan.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 22:16Jag cyklade vid sidan av en större europaväg när jag plötsligt ser i ögonvrån att en hund kommer rusande mot mig från andra sidan av vägen. Jag hinner tänka: undrar om jag kan cykla i från en hund och trycker till på pedalerna. Då kommer en gammal SAAB ba
Jag cyklade vid sidan av en större europaväg när jag plötsligt ser i ögonvrån att en hund kommer rusande mot mig från andra sidan av vägen. Jag hinner tänka: undrar om jag kan cykla i från en hund och trycker till på pedalerna. Då kommer en gammal SAAB ba
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 22:25Näe vafan!
Näe vafan!
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 06:05Öhh det där låter lite småsjukt!
Öhh det där låter lite småsjukt!
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 15:22I efterhand kändes lite som en Kalle Anka-film eller någon annan tecknad serie.
I efterhand kändes lite som en Kalle Anka-film eller någon annan tecknad serie.
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 12:55April 2010. Cyklar med min brors hund i koppel. Plötsligt drar hunden iväg ner i diket. Jag bromsar, men tappar balansen och kanar på ryggen nerför en snöklädd sluttning, med cykeln över mig och med en förbryllad hund bredvid mig.
Från fotbollstokiga Deg
April 2010. Cyklar med min brors hund i koppel. Plötsligt drar hunden iväg ner i diket. Jag bromsar, men tappar balansen och kanar på ryggen nerför en snöklädd sluttning, med cykeln över mig och med en förbryllad hund bredvid mig.
Från fotbollstokiga Deg
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 20:46vilken fantastisk tråd
En av många vurpor måste jag dela av mig med. E på våg hem oc har ca 3 km kvar efter en morgonrunda på10 mil och är lite i min egna värld o lite sleten efter att ha cyklat vilse i Nybro. Så på min gamla tidigt 80 tals cykel me växl
vilken fantastisk tråd
En av många vurpor måste jag dela av mig med. E på våg hem oc har ca 3 km kvar efter en morgonrunda på10 mil och är lite i min egna värld o lite sleten efter att ha cyklat vilse i Nybro. Så på min gamla tidigt 80 tals cykel me växl
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 22:28Cyklade på en skogsväg mellan Leksand och Falun häromsommaren. Upptäckte plötsligt att jag trampade fram mitt i en flock vildsvin med randiga kultingar. Flocken hade plötsligt hoppat ut ur skogen och upp på vägbanan.
Det var bara att trampa på och hålla
Cyklade på en skogsväg mellan Leksand och Falun häromsommaren. Upptäckte plötsligt att jag trampade fram mitt i en flock vildsvin med randiga kultingar. Flocken hade plötsligt hoppat ut ur skogen och upp på vägbanan.
Det var bara att trampa på och hålla
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 14:34Då hade jag blivit rädd Sigvard!
Såg du suggan också?
Då hade jag blivit rädd Sigvard!
Såg du suggan också?
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 22:26Petter det är från liggcykelns perspektiv man kan se om det är en sugga eller galt! 🙂
Petter det är från liggcykelns perspektiv man kan se om det är en sugga eller galt! 🙂