Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

nr1: Kom cyklande i 25 km/h och skulle förbi en bom som gick över vägen utom en meter som var fri. Trodde jag. Där hängde det en grov kedja över vägen som jag inte såg. Det tog total stopp för cykeln medan jag flög och landade någon meter framför en häpen

Outch!

15 års åldern och skulle leka tuff för några tjejer genom att gå upp på framhjulet och göra en 180... Missade det där med att ha lagomt med fart utan kom in lite för fort och flög över styret istället...
Bra tur att det bara var händer och knän som tog s

Sånt har vi alla gjort.

Tsss, tala för dig själv 😉

Jag har nog gjort en åt dig också 😉

Hehe, fint med ett rammeldike!

Själv vågar jag inte cykla när det är halt ute, men beundrar dem som gör det!
Det var länge sedan någon fyllde på med några klumpiga/dråpliga händelser i tråden! Har ni klarat er undan sådana händelser nu under vintern?
Kram,
Jenny

Nja, inte alla.

Ute och cyklade i skogen nu i vintras. Kom till en backe där det hade runnit vatten så att det bara var is över hela backen. Bromsade och funderade lite om det gick att bara köra för fullt, men i min tvekan lyckades jag fippla och trilla

Klassisk isfläcksvurpa. Kommer halv sex på morgonen och cyklar och ser att när jag ska svänga in på cykelbanan att det blänker till. Saktar in men det hjälper inte. Vurpar direkt cykeln lutar det minsta. Men jag lyckas på något märkligt sätta landa på båd