Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 17:24Håller med P där, helt klart.
Har en del åsikter om folk som kör klunga och belgisk kedja på motionslopp, men det håller jag för mej själv 🙂
Håller med P där, helt klart.
Har en del åsikter om folk som kör klunga och belgisk kedja på motionslopp, men det håller jag för mej själv 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 31 May 2012, 17:31Det är just när folk gör lite som dom själva vill, som det händer olyckor och ambulanshelikoptrar får arbeta.
Det är just när folk gör lite som dom själva vill, som det händer olyckor och ambulanshelikoptrar får arbeta.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 21:57Det är just när folk gör lite som dom själva vill, som det händer olyckor och ambulanshelikoptrar får arbeta
Bruse, är det verkligen så. Är det inte så att det beror på att det finns allt för många som är lite för överspända och att dom tar sig själva på
Det är just när folk gör lite som dom själva vill, som det händer olyckor och ambulanshelikoptrar får arbeta
Bruse, är det verkligen så. Är det inte så att det beror på att det finns allt för många som är lite för överspända och att dom tar sig själva på
Quote from Rasmus Olsson on 31 May 2012, 22:08Herr P, vi säger samma sak men från två olika vinklar.
Herr P, vi säger samma sak men från två olika vinklar.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 23:01Ok, Bruse. Du menar också att det är p.g.a de överspända snubban som gör lite som dom vill som det sker olyckor på motions lopp. Tja menar du det så säger vi samma sak, men från två olika vinklar.
Vänlige
P.
Ok, Bruse. Du menar också att det är p.g.a de överspända snubban som gör lite som dom vill som det sker olyckor på motions lopp. Tja menar du det så säger vi samma sak, men från två olika vinklar.
Vänlige
P.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 18:41"Hörde en gång om någon som hängt på en klunga som betedde sig som du beskrev, den som låg sist drog förbi hela ledet och lade sig först. Efter att ha skrattat ett tag insåg jag att vederbörande var allvarlig, detta till trots var detta bland det dummaste
"Hörde en gång om någon som hängt på en klunga som betedde sig som du beskrev, den som låg sist drog förbi hela ledet och lade sig först. Efter att ha skrattat ett tag insåg jag att vederbörande var allvarlig, detta till trots var detta bland det dummaste
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 00:41Var i sidled den som ligger ensam i sista ledet är spelar ingen roll om man kör klassiskt tvåpar. Jag ligger för det mesta i mitten i det läget, eftersom jag då lättare kan undvika gropar och annat och om det är en lugn grupp får jag lite mer vind om jag
Var i sidled den som ligger ensam i sista ledet är spelar ingen roll om man kör klassiskt tvåpar. Jag ligger för det mesta i mitten i det läget, eftersom jag då lättare kan undvika gropar och annat och om det är en lugn grupp får jag lite mer vind om jag
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 08:44Jag tror att det Bruse framför allt menar är att man inte ska vara omlott i längsled.
Jag tror att det Bruse framför allt menar är att man inte ska vara omlott i längsled.
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2012, 08:46Exakt. Den som ligger sist kan ju välja höger vänster eller mitten. Så länge du inte stoppar in framhjulet mellan framförvarandes bakhjul. Det är big nono!
Men i sidled är det viktigt på trånga vägar, att verkligen hålla sitt led och inte flänga utåt sid
Exakt. Den som ligger sist kan ju välja höger vänster eller mitten. Så länge du inte stoppar in framhjulet mellan framförvarandes bakhjul. Det är big nono!
Men i sidled är det viktigt på trånga vägar, att verkligen hålla sitt led och inte flänga utåt sid
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 08:59Vilken röra!
Vilken röra!