Quote from Fredrik Närenfors on 26 May 2008, 18:51Sånt gläder mig att höra Linnex.
Det jag glömde att nämna i mitt förra inlägg är att om man cyklar där man bör, dvs ungefär där bilarna har högerhjulet, så finns det gott om plats för ett extraled innanför. Vilket i teorin innebär att två led inte tar m
Sånt gläder mig att höra Linnex.
Det jag glömde att nämna i mitt förra inlägg är att om man cyklar där man bör, dvs ungefär där bilarna har högerhjulet, så finns det gott om plats för ett extraled innanför. Vilket i teorin innebär att två led inte tar m
Quote from Mats Johansson on 26 May 2008, 22:59Slutar aldrig fascineras av bilister som trots tom väg, god sikt ska susa förbi i kanske 90-100 km/h sådär 2-3dm från vänster armbåge... HUGA!
...
Slutar aldrig fascineras av bilister som trots tom väg, god sikt ska susa förbi i kanske 90-100 km/h sådär 2-3dm från vänster armbåge... HUGA!
...
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 06:21Det värsta jag har vart med om, var i lördags då en bil kom farande i rätt hög fart bakifrån och slog av sin backspegel emot en överarm på en utav cyklisterna i gruppen.... :@
Tack och lov så klarade sig cyklisten sig med blotta förskräckelsen samt ett bl
Det värsta jag har vart med om, var i lördags då en bil kom farande i rätt hög fart bakifrån och slog av sin backspegel emot en överarm på en utav cyklisterna i gruppen.... :@
Tack och lov så klarade sig cyklisten sig med blotta förskräckelsen samt ett bl
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 08:36Hur gick det med den som körde bilen?
Hur gick det med den som körde bilen?
Quote from Camilla Höög on 27 May 2008, 10:12Viktigare, hur gick det med bilen?
Cyklisten bör väl tvingas betala för skadegörelsen 🙂
Viktigare, hur gick det med bilen?
Cyklisten bör väl tvingas betala för skadegörelsen 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 15:50Bilen försvann långt bort i fjärran...
(frågan är om föraren ens märkte att backspegeln lossnade....)
Bilen försvann långt bort i fjärran...
(frågan är om föraren ens märkte att backspegeln lossnade....)
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 20:49Hmmm, ett par inlägg blev det i alla fall innan skräckhistorierna började radas upp... (H)
Hmmm, ett par inlägg blev det i alla fall innan skräckhistorierna började radas upp... (H)
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 10:06Hej Mattias.
Lite av den information som du efterfråga kan du läsa om här.
http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19981276.htm
Vänligen
P.
Hej Mattias.
Lite av den information som du efterfråga kan du läsa om här.
http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19981276.htm
Vänligen
P.