Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:57P-A-L>
Man kan väl kanske skilja på förhoppning och mål. Målsättningen är att någon eller några ska ta sig under 7 timmar. Förhoppningen är naturligtvis att så många som möjligt gör det!Tack förresten! =)
P-A-L>
Man kan väl kanske skilja på förhoppning och mål. Målsättningen är att någon eller några ska ta sig under 7 timmar. Förhoppningen är naturligtvis att så många som möjligt gör det!
Tack förresten! =)
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 22:00Johan. Jag tycker er satsning är spännande att följa och önskar er lycka till. Och jag skulle inte alls bli förvånad om ni klarar det.
Men om du kört vätternrundan ensam, hur lång tid tror du att det hade tagit?
Johan. Jag tycker er satsning är spännande att följa och önskar er lycka till. Och jag skulle inte alls bli förvånad om ni klarar det.
Men om du kört vätternrundan ensam, hur lång tid tror du att det hade tagit?
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 22:20Anders, svårt att säga men jag hoppas på under 9 h. De absolut starkaste i gruppen skulle nog gå ner en bra bit under det, men jag är nog inte en av dem.
Anders, svårt att säga men jag hoppas på under 9 h. De absolut starkaste i gruppen skulle nog gå ner en bra bit under det, men jag är nog inte en av dem.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 00:00Grattis Per till en så stor förbättring.
Då vet jag att inte hoppet är helt ute för mig, sista tiden så brukar jag själv klara att skrämma upp min mätare till 28,5Km/t, på 5 milen.
Hoppas o önskar att jag klarar 30km/t till hösten.
Grattis Per till en så stor förbättring.
Då vet jag att inte hoppet är helt ute för mig, sista tiden så brukar jag själv klara att skrämma upp min mätare till 28,5Km/t, på 5 milen.
Hoppas o önskar att jag klarar 30km/t till hösten.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 06:39Någon som vet vad "rekordet" är för VR?
Någon som vet vad "rekordet" är för VR?
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 08:31Francesco Moser cyklade på 6.23 och norska SK Rye har kört på 6.42. Båda dessa är satta utanför loppet och med förutsättningar/hjälp som inte är tillåten enligt VR-reglementet. ECI har cyklat på bästa officiella tiden vilken lyder 7.14.
// J.
Francesco Moser cyklade på 6.23 och norska SK Rye har kört på 6.42. Båda dessa är satta utanför loppet och med förutsättningar/hjälp som inte är tillåten enligt VR-reglementet. ECI har cyklat på bästa officiella tiden vilken lyder 7.14.
// J.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 18:01Hej Johan.
"Eftersom jag själv kör i den gruppen så tycker jag mig ha god koll på vad vår målsättning är =) "
samt
""Någon sådan målsättning finns inte."
Nu vet inte jag, men den officiella målsättningen enligt er sida är:
"målsättningen; Att köra 20
Hej Johan.
"Eftersom jag själv kör i den gruppen så tycker jag mig ha god koll på vad vår målsättning är =) "
samt
""Någon sådan målsättning finns inte."
Nu vet inte jag, men den officiella målsättningen enligt er sida är:
"målsättningen; Att köra 20
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 18:16Jag läser deras ambitioner som att satsningen inte syftar till att dra fram en enskild cyklist att gå under 7 timmar utan de tränar för att vem som helst, och hur många som helst, av dem ska greja det och målet är uppfyllt om någon av dem lyckas.
Skillnad
Jag läser deras ambitioner som att satsningen inte syftar till att dra fram en enskild cyklist att gå under 7 timmar utan de tränar för att vem som helst, och hur många som helst, av dem ska greja det och målet är uppfyllt om någon av dem lyckas.
Skillnad
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 19:17Hej Fredrik.
"Vi har nu satt ihop en grupp som skall försöka att köra Vätterrundan på under 7 timmar."
Samt
"målsättningen; Att köra 2010 års Vätternrunda under sju timmar."
Det är svårt att tolka detta på mer än ett sätt, tycker jag. Och det står på
Hej Fredrik.
"Vi har nu satt ihop en grupp som skall försöka att köra Vätterrundan på under 7 timmar."
Samt
"målsättningen; Att köra 2010 års Vätternrunda under sju timmar."
Det är svårt att tolka detta på mer än ett sätt, tycker jag. Och det står på
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 19:45P,
Så om Vätternrundan blir körd på under 7 timmar så har de lyckats. Killarna ska tillsammans se till att VR blir körd på sub 7 av någon. Verkar vara den rimligaste tolkningen om man är bokstavstrogen. Som med vilket projekt som helst.Men självklart at
P,
Så om Vätternrundan blir körd på under 7 timmar så har de lyckats. Killarna ska tillsammans se till att VR blir körd på sub 7 av någon. Verkar vara den rimligaste tolkningen om man är bokstavstrogen. Som med vilket projekt som helst.
Men självklart at