Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:44David har förmedlat budskapet "att cykla fort gör ont".
Nu har han illustrerat det - och det GÖR ont bara att TITTA.
David har förmedlat budskapet "att cykla fort gör ont".
Nu har han illustrerat det - och det GÖR ont bara att TITTA.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:48Dagens etapp i Girot var också tydlig på den punkten.
Dagens etapp i Girot var också tydlig på den punkten.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:49höll grodpolisen i en kamera?...lysande.
Ibland kan det dock vara en god idé att titta upp när man spurtar också.
höll grodpolisen i en kamera?...lysande.
Ibland kan det dock vara en god idé att titta upp när man spurtar också.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:52Det är meningen att funktionärer ska sköta sitt jobb och inte vara publik.
Nja, att se under armarna o mellan benen under en spurt att ganska logisk om man är i täten.
Det är meningen att funktionärer ska sköta sitt jobb och inte vara publik.
Nja, att se under armarna o mellan benen under en spurt att ganska logisk om man är i täten.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 22:06Han fick nog inte vakta upploppet på girot några fler gånger..
Självklart men man kan ju kasta ett öga framåt ibland iaf...
Han fick nog inte vakta upploppet på girot några fler gånger..
Självklart men man kan ju kasta ett öga framåt ibland iaf...
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 15:01P>
Lite sent svar på ditt tidigare inlägg:
"Jag har sagt det förut och det tåls att repetera. Dom kommer inte att köra under 7 timmar. Och med dom menar jag att alla ska under 7 timmar. Dvs sisten i klungan kör inte in under 7 timmar.
Men vi hoppas att
P>
Lite sent svar på ditt tidigare inlägg:
"Jag har sagt det förut och det tåls att repetera. Dom kommer inte att köra under 7 timmar. Och med dom menar jag att alla ska under 7 timmar. Dvs sisten i klungan kör inte in under 7 timmar.
Men vi hoppas att
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 15:39Jag inledde denna tråd med att fråga om klungkörnings inverkan på snitthastigheten. Igår vid Roslagsvåren (14 mil) fick jag svar på tal. I regn och hagel snittade jag 33,4 km/h utan uppehåll i en 20-mannaklunga där vi en stor del av tiden körde i en sk be
Jag inledde denna tråd med att fråga om klungkörnings inverkan på snitthastigheten. Igår vid Roslagsvåren (14 mil) fick jag svar på tal. I regn och hagel snittade jag 33,4 km/h utan uppehåll i en 20-mannaklunga där vi en stor del av tiden körde i en sk be
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:55Hej Johan.
"Någon sådan målsättning finns inte."
Nu vet jag inte men detta liknar i allafall den målsättningen som P-A L skrev, eller?
"Sub 7-gänget på VR i år kör för att alla i klungan skall gå under 7 h."
Står väl tre innan mitt inlägg;) Nu vet ja
Hej Johan.
"Någon sådan målsättning finns inte."
Nu vet jag inte men detta liknar i allafall den målsättningen som P-A L skrev, eller?
"Sub 7-gänget på VR i år kör för att alla i klungan skall gå under 7 h."
Står väl tre innan mitt inlägg;) Nu vet ja
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:17Hej P>
Eftersom jag själv kör i den gruppen så tycker jag mig ha god koll på vad vår målsättning är =) Fixar en eller ett par sub7 är det helt ok, men desto fler, desto bättre!I lördags var aldrig tanken att vi skulle ner mot de tiderna så det gick öve
Hej P>
Eftersom jag själv kör i den gruppen så tycker jag mig ha god koll på vad vår målsättning är =) Fixar en eller ett par sub7 är det helt ok, men desto fler, desto bättre!
I lördags var aldrig tanken att vi skulle ner mot de tiderna så det gick öve
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:40P! Jag är ledsen att jag har förvillat dig (och även andra). Jag trodde att det var målsättningen för sub 7 gänget. Johan som kör i gänget vet naturligtvis vad som gäller. Sorry!
Johan! Bra kört av er i helgen, imponerande!
P! Jag är ledsen att jag har förvillat dig (och även andra). Jag trodde att det var målsättningen för sub 7 gänget. Johan som kör i gänget vet naturligtvis vad som gäller. Sorry!
Johan! Bra kört av er i helgen, imponerande!