Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 14:50Då har man en bit kvar.
60-65 i nedförsbacke då eller?
Då har man en bit kvar.
60-65 i nedförsbacke då eller?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 14:54? Nedför går det betydligt fortare.
Bäckstedt höll 65 när han blåste om LandSTRÖM på SM i Uppsala och LandSTRÖM hade stora problem med att komma in på rullen.
Edit tycker att Hoforsaren ska ha rätt namn.
? Nedför går det betydligt fortare.
Bäckstedt höll 65 när han blåste om LandSTRÖM på SM i Uppsala och LandSTRÖM hade stora problem med att komma in på rullen.
Edit tycker att Hoforsaren ska ha rätt namn.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 15:49ojdå(#), då förstår man vilken rookie man är
ojdå(#), då förstår man vilken rookie man är
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 15:57Det kostar smärta att köra fort.
Det kostar smärta att köra fort.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 17:05"Då har man en bit kvar. 60-65 i nedförsbacke då eller? "
Då håller du inte ens min klena rygg utför. En bit över 70 går det allt.
Vänligen
P.
"Då har man en bit kvar. 60-65 i nedförsbacke då eller? "
Då håller du inte ens min klena rygg utför. En bit över 70 går det allt.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:09Det intressanta är ju att veta hur pass fort det går för eliten när dom kör singel. De har väl en ruggig teknik när de ligger på rulle och vet precis vart gränsen går medans motionärer är lite fega och bara där tjänar eliten en hel del??
P. Har inte tes
Det intressanta är ju att veta hur pass fort det går för eliten när dom kör singel. De har väl en ruggig teknik när de ligger på rulle och vet precis vart gränsen går medans motionärer är lite fega och bara där tjänar eliten en hel del??
P. Har inte tes
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:22"P. Har inte testat hur fort jag kan köra utför, menade att man hade en bit kvar till toppens snittfart."
Ja jag förstog att det var det du menade. Och jag tror nog att du och jag bara kan drömma om "toppens" snittfart. Iallafall gäller det för min del.
"P. Har inte testat hur fort jag kan köra utför, menade att man hade en bit kvar till toppens snittfart."
Ja jag förstog att det var det du menade. Och jag tror nog att du och jag bara kan drömma om "toppens" snittfart. Iallafall gäller det för min del.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:24Jag tycker att 65 km/h under inkörningen av Landström är respektingivande, även om det var i slutet på 18-milen.
Zipp hade Bäckstedt till att testa hjul på Arnbergsträckan.
Då eldades det på i + 800 watt och drygt 50 km/h på de testturerna.
Jag tycker att 65 km/h under inkörningen av Landström är respektingivande, även om det var i slutet på 18-milen.
Zipp hade Bäckstedt till att testa hjul på Arnbergsträckan.
Då eldades det på i + 800 watt och drygt 50 km/h på de testturerna.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:32Landgren == Landström?
(Iofs lär väl Bäckstedt blåst om fler...)
800W är hur som helst respekt.Sen får man inte glömma hur fort de kör uppför - där skiljs
agnarna från vetet.
Landgren == Landström?
(Iofs lär väl Bäckstedt blåst om fler...)
800W är hur som helst respekt.
Sen får man inte glömma hur fort de kör uppför - där skiljs
agnarna från vetet.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:13man blir ju knäckt av att höra sånt här, jag får utgå från att det är sagor och fabler:-)
man blir ju knäckt av att höra sånt här, jag får utgå från att det är sagor och fabler:-)