Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 13:12Och så var det det där med att ropa "bil/buss/lastbil" när klungan blir omkörd. Min erfarenhet av det (Mallis med Kadens) är att det bara skapar en massa oro i leden och folk blir distraherade vilket snarare ökar än minskar olycksrisken. Men HCK kanske ha
Och så var det det där med att ropa "bil/buss/lastbil" när klungan blir omkörd. Min erfarenhet av det (Mallis med Kadens) är att det bara skapar en massa oro i leden och folk blir distraherade vilket snarare ökar än minskar olycksrisken. Men HCK kanske ha
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 13:16Tycker bara det behövs när någon dåre försöker köra om samtidigt som det är möte, då kan man försöka klämma ihop sig....
Tycker bara det behövs när någon dåre försöker köra om samtidigt som det är möte, då kan man försöka klämma ihop sig....
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 13:17Men ligger man inte tätt nog utan att behöva skrika?
Men ligger man inte tätt nog utan att behöva skrika?
Quote from Lena O on 20 April 2010, 15:03Jag ar kört både varianter. Ensam och i klungor.
Klart roligast med sällskap som är samkörda och kunnig.Går med i en klubb och börja träna med dem 🙂
Jag ar kört både varianter. Ensam och i klungor.
Klart roligast med sällskap som är samkörda och kunnig.
Går med i en klubb och börja träna med dem 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:19Gazzah: Hur mycket skiljde sig tiden när du körde själv jämfört med i klunga?
🙂
Gazzah: Hur mycket skiljde sig tiden när du körde själv jämfört med i klunga?
🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:20Andrew: Hur hittar man TeamRideOfHope? 🙂
Andrew: Hur hittar man TeamRideOfHope? 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:23.se 😉
http://www.teamrideofhope.se/
.se 😉
Quote from Lena O on 20 April 2010, 15:43Sanna: Jag hade olika ambitioner de åren men utan sällskap kring 12 - 14 timmar. i sällskap 9½ till 11, och tack vare dem rundorna/åren jag körde med sällskap kan jag klara av även Sub10 själv
Sanna: Jag hade olika ambitioner de åren men utan sällskap kring 12 - 14 timmar. i sällskap 9½ till 11, och tack vare dem rundorna/åren jag körde med sällskap kan jag klara av även Sub10 själv
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:44Andrew: hehe 😉 Jag menar mer hur man ska hitta dom under loppet! 🙂
Andrew: hehe 😉 Jag menar mer hur man ska hitta dom under loppet! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:46Gazzah: Oj då går det alltså att få väldigt bra tid även om man kör själv! Men gissar att det krävs en hel del mer träning?
Gazzah: Oj då går det alltså att få väldigt bra tid även om man kör själv! Men gissar att det krävs en hel del mer träning?