Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:01Ursäkta Tobias att jag kapar din tråd här men jag har samma dilemma.
Någon nämnde det där med klingbultarna. Hur hårt kan man dra dem? Har insexnycklar med ca 10 cm långt skaft. Dessa tar jag i allt jag har med. Ska man skaffa förlängning till skaften oc
Ursäkta Tobias att jag kapar din tråd här men jag har samma dilemma.
Någon nämnde det där med klingbultarna. Hur hårt kan man dra dem? Har insexnycklar med ca 10 cm långt skaft. Dessa tar jag i allt jag har med. Ska man skaffa förlängning till skaften oc
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:03Du ska skaffa momentnyckel
Du ska skaffa momentnyckel
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:10precis. hade samma problem med knirk. det var en näst intill osynlig spricka i sadelstolpen (av kolfiber) bakom sadelstolpsklämman. Hade dragit lite för hårt. Kolfiber kräver momentnyckel om man är amatörcykelmek.
precis. hade samma problem med knirk. det var en näst intill osynlig spricka i sadelstolpen (av kolfiber) bakom sadelstolpsklämman. Hade dragit lite för hårt. Kolfiber kräver momentnyckel om man är amatörcykelmek.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:34Tycker man att momentnyckel är dyrt kan man tejpa fast en burk böner, el. dylikt på ett 1m kopparrör som man sätter på insektsnyckeln.
Nånstans där brukar sadelstolparna hamna 🙂
Tycker man att momentnyckel är dyrt kan man tejpa fast en burk böner, el. dylikt på ett 1m kopparrör som man sätter på insektsnyckeln.
Nånstans där brukar sadelstolparna hamna 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 19:07Vilken diameter och godstjocklek på kopparröret?
Vilken diameter och godstjocklek på kopparröret?
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 19:1510mm vattenledningsrör sitter bra på insexan!
FP.David>> Nu har jag bytt vevlagernyckel, jag fråga om det här var något han hade nytta av.
Han sken upp och fråga vad jag ville ha i stället (H)
10mm vattenledningsrör sitter bra på insexan!
FP.David>> Nu har jag bytt vevlagernyckel, jag fråga om det här var något han hade nytta av.
Han sken upp och fråga vad jag ville ha i stället (H)
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 19:54Ja, släkten är värst.
Ja, släkten är värst.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 14:13Tycker inte man ska använda någon förlängare, men däremot lite loctite kanske?
Tycker inte man ska använda någon förlängare, men däremot lite loctite kanske?