Quote from Guest on 6 April 2009, 15:09har fotpump - funkar kanon
har minipump - funkar som nödpump - 5 kg i däcken å så hem
har funderat på kolsyrepump som nödpump i stället för minipump - nån som har erfarenhet att dela med sig - hur mycket tryck får man i ett däck efter slangbyte på en ra
har fotpump - funkar kanon
har minipump - funkar som nödpump - 5 kg i däcken å så hem
har funderat på kolsyrepump som nödpump i stället för minipump - nån som har erfarenhet att dela med sig - hur mycket tryck får man i ett däck efter slangbyte på en ra
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 15:19Det finns många fummelhänta som har tömt patronen, fast inte i slangen.
Det finns många fummelhänta som har tömt patronen, fast inte i slangen.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 15:21Här en en sån fummelhänt. Efter den manövern gav jag upp kolsyrepumpandet under många år men har nu gått tillbaka till detta. Har torrövat och känner mig rätt trygg nu....inget kan längre gå fel....
Här en en sån fummelhänt. Efter den manövern gav jag upp kolsyrepumpandet under många år men har nu gått tillbaka till detta. Har torrövat och känner mig rätt trygg nu....inget kan längre gå fel....
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 15:55Vilken ser ni som den bästa kolsyrepumpen?
Vilken ser ni som den bästa kolsyrepumpen?
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 15:56Kalasbra uppfinning! Jag är ett tekniskt UFO, men jag har inte misslyckats ännu.
Kalasbra uppfinning! Jag är ett tekniskt UFO, men jag har inte misslyckats ännu.
Quote from Rasmus Olsson on 6 April 2009, 16:00Jag har en som jag aldrig behövt använda. Peppar peppar. Kanske mest för att varje patron kostar en Big Mac.
Jag har en som jag aldrig behövt använda. Peppar peppar. Kanske mest för att varje patron kostar en Big Mac.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 16:06Jag föredrar SKS Wese.
Jag föredrar SKS Wese.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 16:11Jag har använt kolsyrepatroner en gång då jag körde MC och det funkade överraskande bra. Det enda problemet var att jag inte tänkte på allmänna gaslagen och fick svärande rycka bort patronen som frös fast i mina fingrar när den tömde sig. Jag antar att de
Jag har använt kolsyrepatroner en gång då jag körde MC och det funkade överraskande bra. Det enda problemet var att jag inte tänkte på allmänna gaslagen och fick svärande rycka bort patronen som frös fast i mina fingrar när den tömde sig. Jag antar att de
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 19:28Har haft 5 punkteringar i år att stenkross och alltid använt kolsyrepatron som pump. Funkar mycket bra! Gäller att placera den centrerat och sedan trycka. Hela patronen ger 7-8 kg tryck. Håll bara fingrarna borta från munstycket då det blir frost på den.
Har haft 5 punkteringar i år att stenkross och alltid använt kolsyrepatron som pump. Funkar mycket bra! Gäller att placera den centrerat och sedan trycka. Hela patronen ger 7-8 kg tryck. Håll bara fingrarna borta från munstycket då det blir frost på den.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 20:06CO2GO ALLOY HYBRID från PRO har både handpump och anslutning för kolsyra:
Sumpar eller glömmer man gasen kan man ändå handpumpa. Den har ett bra fäste och väger inte mycket. Info på www.pro-bikegear.com. 398:-
CO2GO ALLOY HYBRID från PRO har både handpump och anslutning för kolsyra:
Sumpar eller glömmer man gasen kan man ändå handpumpa. Den har ett bra fäste och väger inte mycket. Info på http://www.pro-bikegear.com. 398:-