Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 20:08SKS Wese kostar under 200 och är alldeles ypperlig.
SKS Wese kostar under 200 och är alldeles ypperlig.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 20:12Finns i carbonfiber åxå, sannolikt högre pris och lägre vikt.
Finns i carbonfiber åxå, sannolikt högre pris och lägre vikt.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 20:16Så länge min fettprocent överstiger 4% så är inte vikten på prylarna det viktiga.
Så länge min fettprocent överstiger 4% så är inte vikten på prylarna det viktiga.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 20:19Inte heller när min fettprocent överstiger 4% är vikten på prylarna oviktig.
Inte heller när min fettprocent överstiger 4% är vikten på prylarna oviktig.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 20:57David jag testade Wese för två år sedan och blev inte så imponerad
"Efter en lovande start med 70 psi och 100 tag utan problem klarar plötsligt nippeln inte längre att hålla tätt utan 50 extra tag resulterar bara i luft som väsande pyser ut bakvägen."
David jag testade Wese för två år sedan och blev inte så imponerad
"Efter en lovande start med 70 psi och 100 tag utan problem klarar plötsligt nippeln inte längre att hålla tätt utan 50 extra tag resulterar bara i luft som väsande pyser ut bakvägen."
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 21:01ska kolla in en gaspump från BBB som har neopren eller nåt att hålla i som skydd mot nedisning 🙂
ska kolla in en gaspump från BBB som har neopren eller nåt att hålla i som skydd mot nedisning 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 21:13BBB airspray heter den. Fungerat utmärkt utan fummel vid 4 tillfällen.
BBB airspray heter den. Fungerat utmärkt utan fummel vid 4 tillfällen.
Quote from Camilla Höög on 6 April 2009, 21:23Efter rekommendation från David så skaffade jag en SKS Wese förra året och är väldigt nöjd. Min gamla pump funkar till MTB där lägre tryck krävs.
Efter rekommendation från David så skaffade jag en SKS Wese förra året och är väldigt nöjd. Min gamla pump funkar till MTB där lägre tryck krävs.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 21:31Det är Leif som har fumlat igen...
Det är Leif som har fumlat igen...
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 21:38kan ju vara nåt fel på min Wese men Anders hur många psi - kontrollerade med en rättvisande manometer - har du nått med hjälp av din Wese? sak samma David hur många psi?
kan ju vara nåt fel på min Wese men Anders hur många psi - kontrollerade med en rättvisande manometer - har du nått med hjälp av din Wese? sak samma David hur många psi?