Quote from Camilla Höög on 6 April 2009, 21:39Jag har inte kontrollerat det, men nu när cykelsäsongen är i full fart så ska jag komma ihåg att testa det vid nästa punka.
Jag har använt den en gång "live" och det var på VR förra året i uppförsbacken efter Jönköping och jag körde sen hela vägen i mål e
Jag har inte kontrollerat det, men nu när cykelsäsongen är i full fart så ska jag komma ihåg att testa det vid nästa punka.
Jag har använt den en gång "live" och det var på VR förra året i uppförsbacken efter Jönköping och jag körde sen hela vägen i mål e
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 21:40Brukar pumpa till 6-6.5 bar efter punka. Har aldrig testat hur mycket den klarar och nu är den 5-6 år gammal så packning borde bytas.
Brukar pumpa till 6-6.5 bar efter punka. Har aldrig testat hur mycket den klarar och nu är den 5-6 år gammal så packning borde bytas.
Quote from j sollerman on 7 April 2009, 20:34jag har wese tror den kostade 180 spänn och inga problem att få upp ett bra tryck i däcet.
jag har wese tror den kostade 180 spänn och inga problem att få upp ett bra tryck i däcet.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:44fixar lätt 70 psi med min Wese vilket är bra tryck om man nöjer sig med att klämma mellan tummen och pekfingret motsvarar väl ca 5 bar men 100 eller 120 psi vilket är 7 eller 8 bar fixar inte min Wese som kanske var sämst i klassen på Wesefabriken och bor
fixar lätt 70 psi med min Wese vilket är bra tryck om man nöjer sig med att klämma mellan tummen och pekfingret motsvarar väl ca 5 bar men 100 eller 120 psi vilket är 7 eller 8 bar fixar inte min Wese som kanske var sämst i klassen på Wesefabriken och bor
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:45Det fodras lite muskler också, Leif.
Det fodras lite muskler också, Leif.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:00medveten om det David och minns att efter att ha testat om det nu var tio minipumpar så värkte armarna och ryggen så in i...
medveten om det David och minns att efter att ha testat om det nu var tio minipumpar så värkte armarna och ryggen så in i...
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:05Tour testade nyligen och då fick Wese bra "betyg".
Sedan är Tours testar vad de är och ska tas med en nypa salt.
Tour testade nyligen och då fick Wese bra "betyg".
Sedan är Tours testar vad de är och ska tas med en nypa salt.