Quote from ellen olsson on 2 November 2006, 22:37Bara 1000 mil? Varför inte åtminstone 200 mil/person istället? 🙂
Notera att 3km/dag blir över 100 mil på ett år så 200 mil är inte speciellt mycket. Jag utgår från att Silva bidrar med 200 det närmaste året... 😉
Själv siktar jag på 250.
Bara 1000 mil? Varför inte åtminstone 200 mil/person istället? 🙂
Notera att 3km/dag blir över 100 mil på ett år så 200 mil är inte speciellt mycket. Jag utgår från att Silva bidrar med 200 det närmaste året... 😉
Själv siktar jag på 250.
Quote from Emma Sjöberg on 3 November 2006, 09:44Självklart ska jag dra mitt strå till stacken!! Lita på mej *host, host*
Om det här skulle gå åt pipsvängen, kan jag få växla in cykelmil i stället då?? Naturligvit omräknat på nåt sätt.. eller så.. 3 mil cykel är en mil löpning? *funderar*
Självklart ska jag dra mitt strå till stacken!! Lita på mej *host, host*
Om det här skulle gå åt pipsvängen, kan jag få växla in cykelmil i stället då?? Naturligvit omräknat på nåt sätt.. eller så.. 3 mil cykel är en mil löpning? *funderar*
Quote from Linda Ryen on 3 November 2006, 09:49Då tycker jag att alla cyklister skulle starta en egen grupp med en målsättning på relevant antal mil, för annars vill jag omvandla mina sprungna innebandy timmar till löpning oxå...;)))
Då tycker jag att alla cyklister skulle starta en egen grupp med en målsättning på relevant antal mil, för annars vill jag omvandla mina sprungna innebandy timmar till löpning oxå...;)))
Quote from Emma Sjöberg on 3 November 2006, 09:56Ajdå.. du har rätt.. hmm.. vad skulle det vara för mål?? En miljon mil?? *funderar*
Ajdå.. du har rätt.. hmm.. vad skulle det vara för mål?? En miljon mil?? *funderar*
Quote from Linda Ryen on 3 November 2006, 10:17Hur långt är vätternrundan och hur många mil har ni i "cykeln" innan dess gånger antal startande som reggar här + lite fler mil för folk som cyklar men inte tävlar...ja det kan bli ganska många mil skulle jag tro ...Hmmm...har ni nåt matematiskt snille so
Hur långt är vätternrundan och hur många mil har ni i "cykeln" innan dess gånger antal startande som reggar här + lite fler mil för folk som cyklar men inte tävlar...ja det kan bli ganska många mil skulle jag tro ...Hmmm...har ni nåt matematiskt snille so
Quote from Fredrik Närenfors on 3 November 2006, 10:23Jo
Jo
Quote from Linda Ryen on 3 November 2006, 10:27Och det skulle vara...????
*blink*
Och det skulle vara...????
*blink*
Quote from Emma Sjöberg on 3 November 2006, 11:08Raymond?? *ler*
Sen Mia, ´beroende på vem man frågar.. så heter det hur många mil man har i benen eller rumpan 🙂
Raymond?? *ler*
Sen Mia, ´beroende på vem man frågar.. så heter det hur många mil man har i benen eller rumpan 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2006, 12:11Jomen lite mil i rumpan skall det väl kunna bli 🙂
Jag är med!
Jomen lite mil i rumpan skall det väl kunna bli 🙂
Jag är med!
Quote from Funbeat user on 3 November 2006, 15:00> Ajdå.. du har rätt.. hmm.. vad skulle det vara för mål?? En miljon mil?? *funderar*
Jorden runt såklart.
4008 mil
> Ajdå.. du har rätt.. hmm.. vad skulle det vara för mål?? En miljon mil?? *funderar*
Jorden runt såklart.
4008 mil