Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKom med och spring 1000 mil!
You need to log in to create posts and topics.

Bara 1000 mil? Varför inte åtminstone 200 mil/person istället? 🙂

Notera att 3km/dag blir över 100 mil på ett år så 200 mil är inte speciellt mycket. Jag utgår från att Silva bidrar med 200 det närmaste året... 😉
Själv siktar jag på 250.

Självklart ska jag dra mitt strå till stacken!! Lita på mej *host, host*

Om det här skulle gå åt pipsvängen, kan jag få växla in cykelmil i stället då?? Naturligvit omräknat på nåt sätt.. eller så.. 3 mil cykel är en mil löpning? *funderar*

Då tycker jag att alla cyklister skulle starta en egen grupp med en målsättning på relevant antal mil, för annars vill jag omvandla mina sprungna innebandy timmar till löpning oxå...;)))

Ajdå.. du har rätt.. hmm.. vad skulle det vara för mål?? En miljon mil?? *funderar*

Hur långt är vätternrundan och hur många mil har ni i "cykeln" innan dess gånger antal startande som reggar här + lite fler mil för folk som cyklar men inte tävlar...ja det kan bli ganska många mil skulle jag tro ...Hmmm...har ni nåt matematiskt snille so

Jo

Och det skulle vara...????
*blink*

Raymond?? *ler*

Sen Mia, ´beroende på vem man frågar.. så heter det hur många mil man har i benen eller rumpan 🙂

Jomen lite mil i rumpan skall det väl kunna bli 🙂
Jag är med!

> Ajdå.. du har rätt.. hmm.. vad skulle det vara för mål?? En miljon mil?? *funderar*
Jorden runt såklart.
4008 mil