Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumAtt komma igång!Komma igång!
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej! Jag är visserligen igång, men har bara varit det i 3-4 månader. Innan dess var jag helt inaktiv. Om jag kan ska jag hjälpa dig!

Jag e också ny..har inte fått tummen ur mer än mentalt. Behöver mycket pepp och tid känns det som. Men nu eller aldrig !! 🙂

hej, kul att få ett par svar:)
Själv lyckades jag pallra mig ut imorse och gå och springa om vartannat i en kvart, låter inte så mkt, men det är iaf en start. Har hittat ett program som jag tänkt att följa!

De program jag har sett för att börja springa ska man växelvis springa och gå i bara 10 minuter, så jag tycker inte 15 minuter är så lite - det är ju trots allt väldigt konditionskrävande. Jag tycker det var bra gjort! Nu gäller det bara att du fortsätter

Hej!
Jag var också ute o gick o sprang lite igår. 30 min blev det och det räckte. Så tråkigt att gå ut när det är becksvart men det lönar sig nog inte o vänta på att det ska bli ljusare. Denize får bli våran personlige pepp-coach :).

Hehe: Jag ska försöka med det. Ska gnälla på er när ni inte kommer ut och så.. =)

Ja, det e skitbra..precis vad jag behöver. Nån som piskar en lite!! Sen ska jag återgälda det när jag kommit så långt..:-)

Men då ska jag piska dig lite idag =P Du var ute i förrgår - alltså är det lagom dags idag igen! Väntar du så blir det bara jobbigare, det kan jag garantera.

Det är nog bra att du kan piska tbx sen, för då lär jag vara färdig med min viktbekämpning som

JA, det ska du!! Det finns bara ett sätt o det är att ge sig tusan på att man ska fixat. O det gör du säkert med den motivationen!! Men jag peppar ändå!! Ut o träna med dig!!:-(

Hej hopp! Färsking här 🙂
Mentalt är jag heeelt inställd på ett bättre liv o leverne, men som mitt "motto" säger - Tanken är god, men det räcker inte 😛
Såå bara o ta sig i kragen, inga undanflykter osv osv..!
Har satt mina mål låååågt, för att inte helt

12