Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumAtt komma igång!Komma igång!
You need to log in to create posts and topics.

12

Ja... så hur går det för er alla denna veckan?

Det går fint! Har avverkat en 10 minuters-promenad på lunchen idag, tog en omväg o gick o köpte en sallad i butiken närmast jobbet 😀 Så jag har ju i regel uppfyllt dagens mål redan..!

hej tjejer:)
Själv lyckades jag med konststycket att efter att jag äntligen gett mig ut på den där inledande rundan så fick jag ont i halsen på eftermiddagen och har sen legat däckad i feber resten av veckan:/ Börjar så smått komma till liv nu och ska gör

Jo, det var ju inte så lyckat kanske.. =( Men förhoppningsvis är du frisk på måndag!

Idag e det fredag..då får man ta det lite lugnt va? Och äta lite choklad med kanske...eeh? 🙂

Det beror väl lite på vad man har får mål =P Vill man gå ner i vikt som mig så blir det inget choklad för det är lite för energirikt att äta en gång i veckan (iaf om man har svårt att bara ta en bit).. Men visst får man ta det lugnt ibland! Vill man ha pl

Ja..det e sant. Men jag är ju beroende av choklad man lyckas nu i alla fall begränsa det till helger. (Heeela helgen..hmmm) Men snart kan jag kanske trappa ner till varannan helg. Det e bra..kör hårt med konditionen. Trevlig helg!

Oj, nu är detta en gammal diskussion, men jag gör ett inlägg i alla fall. 🙂

Jag är helt ny medlem här. Jag är här för att jag har bestämt mig för att i nån form börja träna. (är helt grön i det här med träning)
Jag söker efter ev en träningskompis (Gö

12