Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er alla!

Funbeat är en toppensajt, men jag är lite orolig för dess överlevnad. Varför? Jo, Appen.

-Vadå? säger du. Den är väl bra! -Ja, det är den. Jättebra och jag använder den själv hela tiden. Men, kära vänner, appen är som den ser ut idag e

Tror faktiskt det ligger en hel del i detta... Har inte tänkt på det själv förrän nu. Om appen (med sin envägskommunikation) är det enda stället man nyttjar Funbeat så kan det mycket väl leda utvecklingen åt fel håll.

Jag logga på pass via appen men kolla på forum inlägg minst 3ggr om dag. Ofta mer när jag är aktiv i en tråd

Använder sällan appen faktiskt, men har märkt en tendens att använda den mer och mer... Det som jag har tyckt om med Funbeat har varit, som Anna påpekade, gemenskapen, men nu får jag på sin höjd några "likes" och det är ju ingen bra utgångspunkt för en di

Håller med, anledningen att jag började med funbeat var kombinationen av möjligheten att spara träningen och ett livfullt forum med mycket roliga och intressanta trådar med många profiler. Nu återstår som bekant bara att regga träningen då forumet dött oc

Jag tycker att Anna har en stor poäng.

Jag har tidigare listat ett antal förslag på hur man på ett bättre sätt kan få i gång kommuikationen på Funbeat igen. Tror att det var i "Kommer Funbeat att dö sotdöden"-tråden. Bland annat skrev jag att man kunde

Ett litet skämt, med en gnutta sanning i, är att pulsse dog för att Admin byggde en altan istället för att intressera sig för sidan. Vad gäller Funbettan så ligger det mycket i vad "snigel" skriver men även sådana enkla saker som att bloggarna göms längst

+1 på det Johanna skrev i sista stycket.

Det där med bloggar har jag aldrig riktigt tänkt på... Läser dem när jag har tid och ingenting annat har hänt. Jag tror även att synligare bilder skulle kunna locka mer trafik överrallt... Jag kollar gärna på bil

Ja, in med forum och bloggar i appen!

Håller med om att bloggarna borde hanteras bättre i appen. Det hade ju varit fint att kunna skapa nya inlägg där också.

På hemsidan kan man ju dock välja in "Mina kompisars senaste blogginlägg" och "Senaste blogginläggen i FunBeat" på startsidan så är de