Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 20:15Jenny: Framförallt vill jag ha blogginlägg i nyllet. Och till exempel denna tråd,
Nu loggar jag in och kan inte ens med lätthet hitta denna tråd jag själv skapat. Era inlägga måste ju synas
på min sida. Ingenting läsvärt får vara mer än ett klick bort f
Jenny: Framförallt vill jag ha blogginlägg i nyllet. Och till exempel denna tråd,
Nu loggar jag in och kan inte ens med lätthet hitta denna tråd jag själv skapat. Era inlägga måste ju synas
på min sida. Ingenting läsvärt får vara mer än ett klick bort f
Quote from Lars Mörrby on 3 January 2014, 20:25Jag får nog hålla med Anna lite. Jag skulle gärna vilja följa forumen i appen. Det går visserligen att titta i webben på mobilen, men det är så knöligt eftersom sidstorleken gör det väldigt svårläst.
Jag har ingen nytta av att regga träning på Funbeat -
Jag får nog hålla med Anna lite. Jag skulle gärna vilja följa forumen i appen. Det går visserligen att titta i webben på mobilen, men det är så knöligt eftersom sidstorleken gör det väldigt svårläst.
Jag har ingen nytta av att regga träning på Funbeat -
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 20:52Håller helt med att hemsidan kunde varit "responsiv", d.v.s anpassat sig till mobil format. Visst hade jag kunnat göra samma med appen, men där har jag ju inte forumen och ser inte att jag fått kommentarer, så då skulle det innebära att jag ändå måste sur
Håller helt med att hemsidan kunde varit "responsiv", d.v.s anpassat sig till mobil format. Visst hade jag kunnat göra samma med appen, men där har jag ju inte forumen och ser inte att jag fått kommentarer, så då skulle det innebära att jag ändå måste sur
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 21:02Angående att hitta sin tråd. Jo, när det finns inlägg syns 1+. Jag klickade på den och såg sen att det fanns en massa svar på mitt inlägg. Det hade jag inte tid att läsa då så stängde ner. Nästa gång jag loggade in. Inga nya inlägg. ingen siffra ingen län
Angående att hitta sin tråd. Jo, när det finns inlägg syns 1+. Jag klickade på den och såg sen att det fanns en massa svar på mitt inlägg. Det hade jag inte tid att läsa då så stängde ner. Nästa gång jag loggade in. Inga nya inlägg. ingen siffra ingen län
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 21:09Om en tråd är intressant kan du markera den flaggs och det finns alltid under de senaste inlägg lista.
Alla mina vänners blogg inlägg dyker upp i min nyhets flöde.
Om en tråd är intressant kan du markera den flaggs och det finns alltid under de senaste inlägg lista.
Alla mina vänners blogg inlägg dyker upp i min nyhets flöde.
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 22:04Stör mig fortfarande på att det alltid bara står en 1:a nu för tiden. Var onekligen bättre förr på många vis 😉
Stör mig fortfarande på att det alltid bara står en 1:a nu för tiden. Var onekligen bättre förr på många vis 😉
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 23:02Jag tror det är ganska uppenbart att de/den som driver Funbeat inte bryr sig speciellt mycket om att siten dör ut på det sätt som vi community-användare upplever det. Detta har skett nu i flera år och inget har gjorts så antingen bryr man sig inte alls el
Jag tror det är ganska uppenbart att de/den som driver Funbeat inte bryr sig speciellt mycket om att siten dör ut på det sätt som vi community-användare upplever det. Detta har skett nu i flera år och inget har gjorts så antingen bryr man sig inte alls el
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 05:58Skidforum är enbart ett forum, men livaktigt trots att det är så smalt.
Skidforum är enbart ett forum, men livaktigt trots att det är så smalt.
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 09:50Ajaj... är det redan så illa? Redan dömd till döden? Men att satsa på en app är väl ändå ett engagemang som visar på vilja, eller? Sen att jag tycker att det blev fel är ju en annan sak. Jag har tolkat det som att det finns en god vilja där. Men lita int
Ajaj... är det redan så illa? Redan dömd till döden? Men att satsa på en app är väl ändå ett engagemang som visar på vilja, eller? Sen att jag tycker att det blev fel är ju en annan sak. Jag har tolkat det som att det finns en god vilja där. Men lita int
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 10:21Att satsa på en egen App, som både Funbeat och jogg.se, har gjort kan jag i och för sig förstå. Men samtidigt inte. För det är dödsdömt på sikt, tror jag. Hur små sajter med begränsade resurser ska kunna konkurrera mot stora internationella sajter för GPS
Att satsa på en egen App, som både Funbeat och jogg.se, har gjort kan jag i och för sig förstå. Men samtidigt inte. För det är dödsdömt på sikt, tror jag. Hur små sajter med begränsade resurser ska kunna konkurrera mot stora internationella sajter för GPS