Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 17:31Börje
Hur föreslår du att det borde fungera då?
Börje
Hur föreslår du att det borde fungera då?
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 17:38Jenny, jag har ingen erfarenhet av Garmin - bra om det funkar så smidigt. Med Polar är det lite krångligare. Träningen lagras på två filer, hrm och tcx. Bara hrm kan importeras i ett steg till funbeat. Och jag är för lat för att använda herr Shapiros iofs
Jenny, jag har ingen erfarenhet av Garmin - bra om det funkar så smidigt. Med Polar är det lite krångligare. Träningen lagras på två filer, hrm och tcx. Bara hrm kan importeras i ett steg till funbeat. Och jag är för lat för att använda herr Shapiros iofs
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 17:45Ja, ok... Importen från Garmin kräver iofs tre klick innan man är klar om jag inte räknar fel. Till Garmin Training Center (som iofs är mjukvara speciellt anpassad till just klockan) sker allt per automagik bara man kopplar in klockan, så det kanske går a
Ja, ok... Importen från Garmin kräver iofs tre klick innan man är klar om jag inte räknar fel. Till Garmin Training Center (som iofs är mjukvara speciellt anpassad till just klockan) sker allt per automagik bara man kopplar in klockan, så det kanske går a
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 18:33Som vanligt mycket snack om formen här. Men utan innehåll spelar det ingen roll hur sidan ser ut eller fungerar.
Ta en titt i forumdelen, bara en massa tävlingsdatum på lopp som ingen förutom den som la in den där bryr sig om + några gamla dammiga tråda
Som vanligt mycket snack om formen här. Men utan innehåll spelar det ingen roll hur sidan ser ut eller fungerar.
Ta en titt i forumdelen, bara en massa tävlingsdatum på lopp som ingen förutom den som la in den där bryr sig om + några gamla dammiga tråda
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 19:14Detta att mäta saker har blivit otroligt mycket viktigare.
Viktigare än att äta gott, träna gott, springa gott, etc..Tur man redan är gammal. 😉
Detta att mäta saker har blivit otroligt mycket viktigare.
Viktigare än att äta gott, träna gott, springa gott, etc..
Tur man redan är gammal. 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 19:28Kanske inte så viktigt men så oändligt roligt!
Kanske inte så viktigt men så oändligt roligt!
Quote from Lars Mörrby on 4 January 2014, 19:46Jag skulle vilja ha import från Movescount, möjlighet att lägga upp en årsträningsplan (Annual Training Plan som betalversionen av Trainingpeaks) en coachfunktions om betalversionen av Training Peaks (som baseras på Triathletes Bible), recoveryanalys (som
Jag skulle vilja ha import från Movescount, möjlighet att lägga upp en årsträningsplan (Annual Training Plan som betalversionen av Trainingpeaks) en coachfunktions om betalversionen av Training Peaks (som baseras på Triathletes Bible), recoveryanalys (som
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 20:01Inte för alla. Jag har ett tidtagarur som jag startar i porten och oftast kommer ihåg att stänga av när jag slutar springa och promenerar hem (vilket är så jag alltid gör). Oftast minns jag också var jag sprungit och kan då mäta ungefärlig sträcka på "rit
Inte för alla. Jag har ett tidtagarur som jag startar i porten och oftast kommer ihåg att stänga av när jag slutar springa och promenerar hem (vilket är så jag alltid gör). Oftast minns jag också var jag sprungit och kan då mäta ungefärlig sträcka på "rit
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 21:02Oj, nu har det här blivit en helt annan diskussion. Vill bara påpeka att om du läser själva inlägget och har något att säga om det, dvs om gemenskapshetsbristen skapad av bland annat appen så är du välkommen att avbryta den tekniska diskussionen. Jag är f
Oj, nu har det här blivit en helt annan diskussion. Vill bara påpeka att om du läser själva inlägget och har något att säga om det, dvs om gemenskapshetsbristen skapad av bland annat appen så är du välkommen att avbryta den tekniska diskussionen. Jag är f
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 21:51En av anledningarna, tror jag, att det känns lite livlöst är att ettan (förstasidan) ganska statisk. Den skulle behöva vara mer livlig, som det är nu händer det inte så mycket när man går in på www.funbeat.se det ser inte ut som att det görs något eller a
En av anledningarna, tror jag, att det känns lite livlöst är att ettan (förstasidan) ganska statisk. Den skulle behöva vara mer livlig, som det är nu händer det inte så mycket när man går in på http://www.funbeat.se det ser inte ut som att det görs något eller a