Quote from Elias Engqvist on 4 January 2014, 22:50Öht tror jag att ett bättre hanterande av bilder (som någon var inne på) skulle pigga upp!
Öht tror jag att ett bättre hanterande av bilder (som någon var inne på) skulle pigga upp!
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 23:43Siffrorna talar sitt tydliga språk: FB har tappat 40% av sina besökare på två år medan "den andra sajten" ligger kvar på samma nivå.
http://www.kiaindex.net/info/multiple/yw1:201202/yw2:201402/s:Jogg.se%2C+FunBeat/o:258.864
Siffrorna talar sitt tydliga språk: FB har tappat 40% av sina besökare på två år medan "den andra sajten" ligger kvar på samma nivå.
http://www.kiaindex.net/info/multiple/yw1:201202/yw2:201402/s:Jogg.se%2C+FunBeat/o:258.864
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 09:26Tricky, intressant statistik. Man ser ju tydligt nyårslöften att nu ska ja träna och regga min träning på Funbeat. Och väljer man att visa sidvisningar ser man ju så tydligt nedgången på Funbeat. Man går på sin höjd in och reggar sin träning men stannar i
Tricky, intressant statistik. Man ser ju tydligt nyårslöften att nu ska ja träna och regga min träning på Funbeat. Och väljer man att visa sidvisningar ser man ju så tydligt nedgången på Funbeat. Man går på sin höjd in och reggar sin träning men stannar i
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 10:30Instämmer också. Forumet måste in i appen. (Eller appen bort och sidan bli responsiv). För mig så har alltid forumet varit den största poängen. Tränar för mig själv, och har detta ställe främst som insipiration och kunskapskälla. Nu när forumet blir mer o
Instämmer också. Forumet måste in i appen. (Eller appen bort och sidan bli responsiv). För mig så har alltid forumet varit den största poängen. Tränar för mig själv, och har detta ställe främst som insipiration och kunskapskälla. Nu när forumet blir mer o
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 10:53OM BLOGGAR (i synnerhet och innehåll i allmänhet)
Jag älskar att läsa och skriva träningsbloggar, så det började jag genast med när jag kom till den här sidan för 4 år sen... MEN... redan då upptäckte jag att det var svårt och krångligt att:
1) hitta bl
OM BLOGGAR (i synnerhet och innehåll i allmänhet)
Jag älskar att läsa och skriva träningsbloggar, så det började jag genast med när jag kom till den här sidan för 4 år sen... MEN... redan då upptäckte jag att det var svårt och krångligt att:
1) hitta bl
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 11:12På min startsida hamnar alltid mina träningskompisars bloggar längst upp i listan för dagen då de skrevs, oberoende av hur många träningspass som registererats, så att dina träningskompisar skulle ha missat din blogg är för mig en gåta, Jessie...
Det där
På min startsida hamnar alltid mina träningskompisars bloggar längst upp i listan för dagen då de skrevs, oberoende av hur många träningspass som registererats, så att dina träningskompisar skulle ha missat din blogg är för mig en gåta, Jessie...
Det där
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 11:28Bra synpunkter, Jessie!
Minns man inte vem som skrev ett blogginlägg två dar tidigare så finns det inte, typ. Och sökfunktionen är inte till mycket hjälp.Jag tillhör en av dem som länkar till extern blogg (men jag vill försvara mig med att jag iaf skri
Bra synpunkter, Jessie!
Minns man inte vem som skrev ett blogginlägg två dar tidigare så finns det inte, typ. Och sökfunktionen är inte till mycket hjälp.
Jag tillhör en av dem som länkar till extern blogg (men jag vill försvara mig med att jag iaf skri
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 11:53Något som slog mig nu är att det kanske vore bra om man kunde skriva nyckelord på saker som man skulle vara intresserad av att läsa om. Jag gick t.ex. ur löpningsgruppen för att det diskuterades grymt mycket, men jag kände inte att något av det berörde mi
Något som slog mig nu är att det kanske vore bra om man kunde skriva nyckelord på saker som man skulle vara intresserad av att läsa om. Jag gick t.ex. ur löpningsgruppen för att det diskuterades grymt mycket, men jag kände inte att något av det berörde mi
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 13:35Många skriver att folk kan ha svårt att hitta forumet, men det finns ju under andra huvudfliken ("grupper") på sidan, så det har en ganska framstående plats. Är kanske problemet att just termen "grupper" inte är vad man är vad vid? Dags att döpa om det ti
Många skriver att folk kan ha svårt att hitta forumet, men det finns ju under andra huvudfliken ("grupper") på sidan, så det har en ganska framstående plats. Är kanske problemet att just termen "grupper" inte är vad man är vad vid? Dags att döpa om det ti
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 15:00använder appen för att registrera mina träningspass som jag oftast lagt upp på planerad träning men även det jag går på en dag registrerar jag via appen och det fungerar mycket bättre nu när den nya appen kom
använder appen för att registrera mina träningspass som jag oftast lagt upp på planerad träning men även det jag går på en dag registrerar jag via appen och det fungerar mycket bättre nu när den nya appen kom