Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 13:50Tack du lärde mig precis ett nytt ord. (t+)
Hur som helst, jag har otroligt svårt för forum som fylls av meningslöst tomprat typ en chat, så hoppas jag inte det blir här på Funbeat. Eftersom forum delen här är relativt dålig så är det kanske inte någon s
Tack du lärde mig precis ett nytt ord. (t+)
Hur som helst, jag har otroligt svårt för forum som fylls av meningslöst tomprat typ en chat, så hoppas jag inte det blir här på Funbeat. Eftersom forum delen här är relativt dålig så är det kanske inte någon s
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 20:46Alltid när den här saken diskuteras kommer det alltid upp en miljard förslag som alla har med funktionerna att göra. Men det har faktiskt ingenting med funktionerna att göra, det är ju innehållet som fattas! Se bara på happy, inga funktioner alls, inte en
Alltid när den här saken diskuteras kommer det alltid upp en miljard förslag som alla har med funktionerna att göra. Men det har faktiskt ingenting med funktionerna att göra, det är ju innehållet som fattas! Se bara på happy, inga funktioner alls, inte en
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 07:52Amen! Ju fler olika funktioner och uppdelningar, ju mindre chans att man snubblar över roliga saker man aldrig kunde gissa sig fram till.
Alla som bara reggar träning och utan att samtidigt råka se en lockande trådrubrik är ju förlorade själar.
Amen! Ju fler olika funktioner och uppdelningar, ju mindre chans att man snubblar över roliga saker man aldrig kunde gissa sig fram till.
Alla som bara reggar träning och utan att samtidigt råka se en lockande trådrubrik är ju förlorade själar.
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 00:40Väldigt intressant tråd!
Jag som nybliven medlem låg i sängen och ville "blippa" runt lite i funbeats app för att se vad jag kunde och inte kunde göra i appen och kände ganska omgående att appen på ett sätt känns ofullständig. Av den anledningen kom jag
Väldigt intressant tråd!
Jag som nybliven medlem låg i sängen och ville "blippa" runt lite i funbeats app för att se vad jag kunde och inte kunde göra i appen och kände ganska omgående att appen på ett sätt känns ofullständig. Av den anledningen kom jag
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 10:56Jag tror inte att det var appen som dödade Funbeat men dött är det i alla fall i forumet, speciellt på löparfronten.
För något år sedan jämförde jag Funbeat men sin närmaste konkurrent (som börjar på J och sluttar på gg.se). Då var de jämnstarka. Nu har
Jag tror inte att det var appen som dödade Funbeat men dött är det i alla fall i forumet, speciellt på löparfronten.
För något år sedan jämförde jag Funbeat men sin närmaste konkurrent (som börjar på J och sluttar på gg.se). Då var de jämnstarka. Nu har
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 12:22Mikael: Vad beror det på enligt dej?
Mikael: Vad beror det på enligt dej?
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 14:17Det låter som en rejäl skillnad mellan de två. Ställer samma fråga som Åke. Jag kommer åtminstone hänga kvar här ett tag framöver!
Det låter som en rejäl skillnad mellan de två. Ställer samma fråga som Åke. Jag kommer åtminstone hänga kvar här ett tag framöver!
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 15:01Jag hänger också kvar här. Trivdes inte hos konkurrenten... vet inte varför egentligen, kanske lite för mycket aktivitet där för mig 🙂 Eller så var det att jag saknade rapporterna i funbeat.
Men jag hoppas att man ska kunna använda både bloggar, forum,
Jag hänger också kvar här. Trivdes inte hos konkurrenten... vet inte varför egentligen, kanske lite för mycket aktivitet där för mig 🙂 Eller så var det att jag saknade rapporterna i funbeat.
Men jag hoppas att man ska kunna använda både bloggar, forum,
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 16:04Jag vet inte varför luften gått ur Funbeats forum men jag kan tala för mig själv eftersom jag själv övergett Funbeat sedan årsskiftet. Jag bytte främst för att Funbeat-gränssnittet inte anpassar till mobila terminaler och för att site-reklamen ofta slår u
Jag vet inte varför luften gått ur Funbeats forum men jag kan tala för mig själv eftersom jag själv övergett Funbeat sedan årsskiftet. Jag bytte främst för att Funbeat-gränssnittet inte anpassar till mobila terminaler och för att site-reklamen ofta slår u
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 20:27Det vi ser har bara med innehållet att göra, inte formatet. Kolla på happymtb som har ett mycket aktivt forum utan någon som helst form eller ordning.
Tyvärr är det är riktigt dåligt för funbeat då bara träningsregistrering inte genererar tillräckligt me
Det vi ser har bara med innehållet att göra, inte formatet. Kolla på happymtb som har ett mycket aktivt forum utan någon som helst form eller ordning.
Tyvärr är det är riktigt dåligt för funbeat då bara träningsregistrering inte genererar tillräckligt me