Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 15:03Kanske gå tillbaks till vanliga lättförståeliga ord?
Tror de flesta nya s.k. förenklingar gör det tyvärr svårare.PS. Jag är 75, men har idrottat sedan 1952.
Det var enklare och definitivt mänskligare förr.PPS. Redan Platon insåg insåg att endast 3%
Kanske gå tillbaks till vanliga lättförståeliga ord?
Tror de flesta nya s.k. förenklingar gör det tyvärr svårare.
PS. Jag är 75, men har idrottat sedan 1952.
Det var enklare och definitivt mänskligare förr.
PPS. Redan Platon insåg insåg att endast 3%
Quote from Funbeat user on 5 January 2014, 15:39"Grupper" är definitivt inget jag likställer med "forum". Ett bra förslag att ändra fliknamnet.
"Grupper" är definitivt inget jag likställer med "forum". Ett bra förslag att ändra fliknamnet.
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 10:22Otroligt kul med en så konkret och givande diskussion! Vi håller faktiskt på med ett arbete som kommer mynna ut i att bloggar, forum mm lyfts fram bättre på sajten. Även appen kommer fyllas med mer material. Det kommer genomföras i några mindre steg under
Otroligt kul med en så konkret och givande diskussion! Vi håller faktiskt på med ett arbete som kommer mynna ut i att bloggar, forum mm lyfts fram bättre på sajten. Även appen kommer fyllas med mer material. Det kommer genomföras i några mindre steg under
Quote from Lars Mörrby on 7 January 2014, 10:44Olle,
det hade varit trevligt om man hade kunnat ladda upp bilder enkelt också.
Skulle lägga upp en på mitt tempostyre, men det går ju inte. Och Facebook är inte öppet för alla att läsa och jag har inte Instagram...
Olle,
det hade varit trevligt om man hade kunnat ladda upp bilder enkelt också.
Skulle lägga upp en på mitt tempostyre, men det går ju inte. Och Facebook är inte öppet för alla att läsa och jag har inte Instagram...
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 10:51Börje: Var är det du vill ladda upp bilder? (Det går ju redan nu till både träningspass och blogginlägg)
Börje: Var är det du vill ladda upp bilder? (Det går ju redan nu till både träningspass och blogginlägg)
Quote from Lars Mörrby on 7 January 2014, 10:56Direkt i en diskussion Olle.
Jag löste det precis (diskussion i Triathlongruppen som heter tempopinnar) genom att lägga upp bilden på twitter.
Men det är väl rätt ofta som man i en diskussion vill lägga till en bild på det man diskuterar eller undrar ö
Direkt i en diskussion Olle.
Jag löste det precis (diskussion i Triathlongruppen som heter tempopinnar) genom att lägga upp bilden på twitter.
Men det är väl rätt ofta som man i en diskussion vill lägga till en bild på det man diskuterar eller undrar ö
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 12:44Tack för input, Olle. Det låter jättebra och jag ser fram emot att se utvecklingen.
Tack för input, Olle. Det låter jättebra och jag ser fram emot att se utvecklingen.
Quote from Funbeat user on 11 January 2014, 12:50Och TA BORT KNAPPAR ATT GÅ UR GRUPPER från sidor som inte har med administration att göra. 😀
Och TA BORT KNAPPAR ATT GÅ UR GRUPPER från sidor som inte har med administration att göra. 😀
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 08:55Jag tror tvärtom, en app av världsklass skulle tvärtom kunna ge en ordentligt skjuss åt Funbeat, inte enbart inom Sveriges gränser utan även så småningom utanför. Med mera användare så bör även sajten på sikt bli ännu bättre.
Men det skulle krävas att de
Jag tror tvärtom, en app av världsklass skulle tvärtom kunna ge en ordentligt skjuss åt Funbeat, inte enbart inom Sveriges gränser utan även så småningom utanför. Med mera användare så bör även sajten på sikt bli ännu bättre.
Men det skulle krävas att de
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 10:16Mats: Med singelforumsgruppen i ryggen (utgår jag iskallt ifrån, fast jag inte har frågat dem) vill jag protestera mot att det skulle vara något negativt att forumet är socialt. Det är ju just den där känslan av att man har en grupp människor att både "hä
Mats: Med singelforumsgruppen i ryggen (utgår jag iskallt ifrån, fast jag inte har frågat dem) vill jag protestera mot att det skulle vara något negativt att forumet är socialt. Det är ju just den där känslan av att man har en grupp människor att både "hä