Quote from Guest on 5 April 2013, 17:49Nu är jag kanske lite gnällig, men bara under torsdagen och fredagen (hittills i dag) har det i löpgruppen poppat upp 38 lopp som jag har markerat som ointressanta. Därutöver har det lagts in ytterligare några lopp. När det är så många lopp (i det här fal
Nu är jag kanske lite gnällig, men bara under torsdagen och fredagen (hittills i dag) har det i löpgruppen poppat upp 38 lopp som jag har markerat som ointressanta. Därutöver har det lagts in ytterligare några lopp. När det är så många lopp (i det här fal
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 17:59En helt klart berättigad fråga. När? Man suckade ju lite över att behöva klicka bort alla finska loppen och Bastuloppen.
En helt klart berättigad fråga. När? Man suckade ju lite över att behöva klicka bort alla finska loppen och Bastuloppen.
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 18:01Jag håller med dig. Det här är en sak jag önskat mig länge, det är fruktansvärt enerverande att behöva klicka bort en massa tävlingar, även om man kan markera dem som ointressanta så man slipper se dem. Redan att de dök upp till att börja med tycker jag ä
Jag håller med dig. Det här är en sak jag önskat mig länge, det är fruktansvärt enerverande att behöva klicka bort en massa tävlingar, även om man kan markera dem som ointressanta så man slipper se dem. Redan att de dök upp till att börja med tycker jag ä
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 18:34Hur många + som helst på denna tråd.
Hur många + som helst på denna tråd.
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 19:05(t+) Är också otroligt less att klicka bort alla dessa lopp som jag inte är intresserad av. Borde det inte gå att lägga på ett eget ställe så kan man kolla om man är intresserad 🙂
(t+) Är också otroligt less att klicka bort alla dessa lopp som jag inte är intresserad av. Borde det inte gå att lägga på ett eget ställe så kan man kolla om man är intresserad 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 19:13Kan bara hålla med. Innerligt.
Kan bara hålla med. Innerligt.
Quote from Christer Berg on 5 April 2013, 19:20Tävlingar i Finland inlagda på finska.. Är det någon som missat att det står .se?
Tävlingar i Finland inlagda på finska.. Är det någon som missat att det står .se?
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 19:22Håller med här..
Håller med här..
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 19:33Funderar ofta på varför somliga lägger in mängder med tävlingar på FB. En för mig okänd tävling i vem som lägger till flest tävlingar? Att det är för att vederbörande ska deltaga själv faller många gånger på orimligheten då TS inte kan vara med på ex. 5 k
Funderar ofta på varför somliga lägger in mängder med tävlingar på FB. En för mig okänd tävling i vem som lägger till flest tävlingar? Att det är för att vederbörande ska deltaga själv faller många gånger på orimligheten då TS inte kan vara med på ex. 5 k
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 19:47Även om de markeras som ointressanta så ligger ju loppen kvar. Trådarna försvinner ju inte, det enda som händer är ju att de blir överstrukna.
Även om de markeras som ointressanta så ligger ju loppen kvar. Trådarna försvinner ju inte, det enda som händer är ju att de blir överstrukna.